Najväčší v histórii.
Aj keď mnohí lamentujú, že Steam výpredaje už nie sú to, čo niekedy bývali, tak je jasné, že čím viac hráčov na Steame bude, tým väčšie tieto výpredaje z hľadiska tržieb budú. A tento fakt sa potvrdil aj pri poslednom jesennom výpredaji.
Valve totiž priblížilo niekoľko kľúčových štatistík z výpredaja, ktorý sa začal 25. novembra a skončil 1, decembra. Podľa Valve bol toto najväčší výpredaj z hľadiska tržieb pre vývojárov a vydavateľov. Takmer milión hráčov urobil práve počas tohto výpredaja svoj prvý nákup na Steame – či už išlo o hru, DLC alebo mikrotransakciu.
A aj vďaka nim sa počet aktívnych používateľov na službe v porovnaní s rovnakým výpredajom v roku 2019 zvýšil o 7 miliónov. Výrazne sa napríklad zvýšil počet hier, ktoré vďaka výpredaju zarobili 10 tisíc dolárov a viac a výrazne sa zvýšil aj počet hier, ktoré zarobili viac ako milión dolárov.
We’ve shared some data and takeaways from this year’s @Steam Autumn Sale on the Steamworks blog!https://t.co/y19nH5jnFw
— Steamworks (@Steamworks) December 18, 2020
Valve sa v štatistikách dotklo aj oceneniam Steam Awards. V tomto roku sa hlasovania zúčastnilo 5,3 milióna hráčov, ktorí odovzdali viac ako 30 miliónov hlasov. Viac ako 1,6 milióna hráčov si odomklo odznak tým, že poskytli spätnú väzbu k hre, ktorú majú radi.
A nakoľko už tento týždeň začína zimný výpredaj, tak je zrejmé, že aj ten bude trhať rekordy.
Prečítajte si tiež