Prvé náznaky toho, čo môžeme čakať.
Napriek tomu, že CD Projekt RED má momentálne plné ruky práce s opravami technického stavu Cyberpunk 2077, tak je zrejmé, že opravením hry sa práce neskončia. Poľské štúdio totiž ešte pred vydaním hovorilo o dlhoročnej podpore v podobe menších DLC zdarma, veľkých platených expanzií a hlavne masívneho multiplayeru, ktorý však nepríde skôr, ako v roku 2022.
O jeho povahe panujú rôzne špekulácie a CD Projekt RED je zatiaľ skúpy na jeho charakterizovanie. No šikovní hráči už našli zmienky o multiplayeri priamo v súboroch hry. Samozrejme, tento mód je v aktívnom vývoji, takže mnoho vecí sa môže ešte zmeniť. A preto ich budeme prezentovať tak, ako sa momentálne v súboroch nachádzajú.
Multiplayer má mať podľa súborov dvojicu hlavných módov. Prvým z nich je klasický Deathmatch, no druhý má názov Heist, čo fanúšikom GTA Online hneď niečo napovie. Tento mód by mal skôr byť niečo ako „kampaň v multiplayeri.“
Z technického hľadiska by mal byť multiplayer vo forme P2P pripojenia.
Tu je zoznam všetkých informácií, ktoré boli nájdené v hre:
Heists informácie
Set Heist State
Set spawn point tag that will be used to spawn new players during the mission
Spawn tag: %s
MP.Heist.DebugMessageNameChanged
MP.Heist.MessagePlayerReady
MP.Heist.SetPlayerCharacterClass (may imply multiplayer is focused on more strict character class selection system)MP_PlayerReady
++ %s joined the heist
— %s left the heist
Character.Cpo_Muppet_Solo
Character.Cpo_Muppet_Assassin
Character.Cpo_Muppet_Netrunner
Character.Cpo_Muppet_Techie
lobby
cpo_heist_started
Character.Cpo_Muppet_Default
Character.
Character.Cpo_Default_Player
Waiting for players
Waiting for additional players… %u
> Match starts in %u <
Respawn in %u seconds
> Match ends in %u <
GAME FINISHED
Waiting for players…
> Heist starts in %u <
Waiting for players to get ready…
Duplicate characters detected
Respawning player…
Waiting for other players to get ready…
PRESS D-Pad Down / ‘X’ WHEN READY
use the debug menu to switch your character
Player is dead
> Heist ends in %u <
VICTORY
players in the Gather Area
Waiting for other players…
Go to the gather area
Tabuľka „skóre“
PLAYER NAME | KILLS | DEATHS | STATUS | PING | ID
PLAYER NAME |
KILLS |
DEATHS |
STATUS |
PING |
PLAYER NAME
DEAD
ALIVE
P L A Y E R S
Deathmatch informácie
++ %s joined the match
>> %s killed %s
You sent yourself directly to hell! Please don’t come back
Wow! You killed yourself… Bravo.
Your bullet was stronger than your self-esteem
Your shot destroyed your own body and soul. Duh
You sent %s directly to hell!
Wow! You killed %s without compassion
Your bullet was stronger than %s’s head
Your shot destroyed %s’s body and soul
%s sent you directly to hell!
Wow! %s killed you without compassion
%s’s bullet was stronger than your head
%s’s shot destroyed your body and soul
AllowJoinInProgressDM