Údajne.
343 Industries vydalo ďalší zo sérií blogových príspevkov v ktorom priblížili aspekty vývoja Halo Infinite. Po vizuálnej stránke, sandboxe, kampani a audio zložke prišiel rad na PC port hry. Vzhľadom na to, že ide o prvú Halo hru, ktorá je vyvíjaná na PC zároveň s verziou pre Xbox One, tak 343 Industries sa pokúsi dodať PC komunite excelentný zážitok. A v príspevku priblížili, ako to chcú dosiahnuť.
Halo Infinite bude podporovať širokouhlé monitory a to až do pomeru strán 32:9. Z nejakého dôvodu je dokonca podporovaný pomer strán 4:3, ktorý nájdete na starých CRT monitoroch. Hra bude taktiež podporovať FoV slider a to nie len na PC, ale aj na konzolách a to až do hodnoty 120.
Hra bude podporovať cross-play a cross-progress medzi jednotlivými platformami. Vzhľadom na to, že multiplayer je veľmi kompetitívny však museli vývojári prísť na spôsob, ako zabezpečiť férovosť a tú dosiahnu jednoducho. Kompetitívne playlisty v multiplayeri budú hráčov spájať na základe toho, či hrajú na gamepade, alebo za pomoci myši a klávesnice.
Spájanie so spoluhráčmi bude k dispozícii cez zoznam priateľov na Xbox Live účte, Steam účte a dokonca aj na Discord účte.
Crossplay, super ultrawide, triple keybinds, and so much more – #HaloInfinite on PC is being built from the ground up with the platform’s strengths in mind. Read about the team’s vision and what PC players can expect in our latest Inside Infinite.
— Halo (@Halo) April 29, 2021
⌨️ https://t.co/B3fUCBB4vf pic.twitter.com/WtUyJPqZs2
Z hľadiska anti-cheat ochrany nechce 343 Industries spôsobiť taký rozruch ako Valorant a aj keď dúfa, že ich anti-cheat ochrana bude fungovať, tak tá nebude na úrovni kernelu operačného systému.
V hre si budete môcť nastaviť minimálny framerate, ktorý je napojený na DRS (Dynamic Resolution Scaling). To znamená, že ak si ho nastavíte napríklad na 60FPS, tak hra urobí všetko preto, aby tento minimálny framerate dodržala za cenu znižovania rozlíšenia. Samozrejmosťou sú pokročilé nastavenia detailov a poteší určite aj možnosť priradenia troch funkcií jednej klávese.
Na konci sľúbil súčasný šéf vývoja Joseph Staten, že počas blížiaceho sa leta herných prezentácií má pre nás štúdio 343 Industries pripravený nový pohľad na hru, ktorý pravdepodobne uvidíme počas Xbox E3 konferencie.
Halo Infinite vychádza koncom tohto roka na PC, Xbox One a Xbox Series X/S. Hra bude dostupná v predplatnom Xbox Game Pass v deň vydania, no mutliplayer bude dostupný kompletne vo free-to-play režime.