Detaily o odkladanej hre.
Príbeh vývoja pirátskej hry Skull & Bones sprevádzajú neprestajné komplikácie. Vývoj bol niekoľkokrát reštartovaný a aj napriek tomu zatiaľ ani len netušíme, kedy by sme sa finálneho výsledku mali dočkať. Ak teda vôbec niekedy.
V pozadí vývoja to však vyzerá, že hra už začína získavať poriadne obrysy. Prezradil to známy insider Tom Henderson, ktorý informoval o detailoch hry, ktoré má od svojich zdrojov v štúdiách Ubisoftu.
Podľa jeho informácií môžeme zabudnúť, že od začiatku hrania budeme veliť veľkému pirátskemu korábu. Namiesto toho začneme hru na malom a trápnom člne. Neskôr budú mať hráči za úlohu postaviť malú rybársku loď a až následne sa dostaneme k veľkej pirátskej lodi. Na to však budeme potrebovať zdroje ako drevo, kov a vlákna.
Postup hrou je postavený na získavaní peňazí a to plnením rôznych úloh, nájazdov a zbieraním zdrojov. Taktiež budeme môcť útočiť na osadlosti.
Hra ponúkne 5 druhov lodí podľa veľkosti v troch kategóriách – cargo, combat a exploration. Lode si budeme môcť stavať cez plány, no každá loď bude potrebovať masívne množstvo materiálu. Následne sa tieto lode budú môcť vylepšovať cez rôzne upgrady a upravovať kozmetickými úpravami.
Hra je zasadená v prostredí Indického oceánu a fiktívne pirátske mesto je vybudované na vzor ostrova Madagaskar. Časti hry, ktoré sa odohrávajú na súši sa budú odohrávať z pohľadu tretej osoby, no nemáme očakávať žiaden súbojový systém.
Podľa Ubisoftu by sme sa hry mali dočkať počas budúceho finančného roka, čiže od apríla 2022 do marca 2023.