• Hlavná stránka
  • PC
  • Novinky
  • Dizajnové rozhodnutia Battlefield 2042 boli odpoveďou DICE na Call of Duty a beta nebola až tak stará
Dizajnové rozhodnutia Battlefield 2042 boli odpoveďou DICE na Call of Duty a beta nebola až tak stará

Dizajnové rozhodnutia Battlefield 2042 boli odpoveďou DICE na Call of Duty a beta nebola až tak stará

 

Nie príliš pozitívne informácie.

Beta Battlefield 2042 je za nami a názory na ňu sú viac ako rozporuplné. Odhliadnuc od zabugovanosti kvári hráčov hlavne to, čo DICE urobilo so systémom herných tried (doslova ho zničili) a so systémom Špecialistov.

DICE už naznačilo, že beta bežala na starom builde a väčšina bugov už v hre neexistuje, no otázne je, do akej miery je to pravdivá informácia, respektíve aký starý je v skutočnosti tento build. A prečo DICE kompletne zničilo systém herných tried?

Na tieto otázky sa pokúsil odpovedať Tom Henderson. Insider, ktorý postupne leakuje informácie o hre pred ohlásením a je teda zrejmé, že disponuje solídnymi informáciami z vývoja. A ten bohužiaľ nemá pre hráčov dobré správy.

Jeho zdroj v štúdiu DICE, ktorý chcel pochopiteľne zostať nemenovaný mu totiž prezradil, že build ani zďaleka nie je veľmi starý a údajne pochádza zo začiatku-stredu septembra, no nevedel mu dať presný dátum. To znamená, že hra bola v stave v ktorom sme si ju mohli vyskúšať ešte v septembri, čiže pred necelým mesiacom.

To znamená (za predpokladu, že informácia je pravdivá), že DICE má na kompletnú opravu bugov a optimalizáciu dva mesiace pred vydaním 19. novembra. A ak sa spýtate na názor mňa, tak vám poviem, že je to pekelne málo s ohľadom na množstvo bugov a glitchov a stále pretrvávajúcu pandémiu COVID.

Tejto teórii napovedá aj fakt, že v súboroch s hrou sa našli zmienky o dátume z ktorého pochádza build a tým dátumom je 20. september.

Bugy však stranou. Čo povedal tento zdroj DICE o dizajnových problémoch hry? Podľa neho je primárnym problémom fakt, že mnoho vysokopostavených členov projektu prišlo z Battlefront II tímu a dizajnéri boli jednoducho „yes men“ ktorí plnili ich priania. Manažment nebol ochotný počúvať argumenty niektorých vývojárov, čo vytvorilo problémy. Navyše, títo členovia manažmentu mali veľmi radi Modern Warfare z roku 2019 a motivovali vývojárov, aby vytvorili niečo podobné. Vďaka tomu vznikli Špecialisti.

Dôvodom existencie Špecialistov je aj fakt, že s ústupom lootboxov a s príchodom Battle Passov potrebovalo štúdio niečo, čo by sa dalo jednoducho monetizovať a Špecialisti sú na to dokonalí.

Kam cieli EA s touto hrou napovedá aj fakt, že EA rozposlalo pozvánky do predčasného testovania pre tvorcov obsahu aj takým ľuďom, ktorí hrávajú hlavne Call of Duty a Battlefield ich nezaujíma.

Atmosféra v DICE je údajne dosť zlá, pretože po neúspechu Battlefield V mnohí členovia štúdia očakávajú, že ak sa Battlefieldu 2042 nepodarí preraziť, tak v štúdiu nastanú čistky. No otázne je, či práve zmeny, ktoré 2042 priniesol sú tými, ktoré zabezpečia hre úspech.

Zdroj: Twitter

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 
 
 
 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk