Veľa sa nečakalo, no aj toto prekvapilo.
Babylon’s Fall je názov dlho vyvíjanej hry od štúdia PlatinumGames, ktorá pôvodne mala byť štandardnou záležitosťou pre jedného hráča, no neskôr sa pretransformovala na live service hru so zameraním na co-op. Samotné štúdio totiž malo pocit, že pre zabezpečenie budúcnosti potrebuje úspešnú live service hru.
Babylon’s Fall to však asi nebude. Hra totiž bola vydaná do ticha a prázdnoty, bez poriadnej marketingovej kampane Square Enix a bez kópií na recenziu pred vydaním a rovnaký záujem o ňu prejavili aj hráči. A aj keď čísla z PlayStation konzol k dispozícii nemáme (na Xboxe hra vydaná nebola), tak PC trh hovorí o masívnej tragédii.
Hra sa totiž po vydaní iba jemne prehupla cez tisícku hráčov naraz a to sa asi sotva dá označiť ako úspech. Takéto čísla totiž znamenajú neúspech aj pre indie hry a nie to pre veľké štúdio akým je PlatinumGames.
Uvidíme teda, aké predaje nám zahlási Square Enix, no veľmi ružovo to nevyzerá.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!