Maximálne možnosti prispôsobenia.
GhostWire: Tokyo je hlavne spájané s konzolou PlayStation 5, čo je pochopiteľné, nakoľko Sony si zabezpečilo časovú exkluzivitu na hru. Hra však vychádza v deň vydania aj na PC a preto sme zvedaví, ako sa japonské štúdio Tango Gameworks popasovalo s PC portom. The Evil Within hry mali totiž na PC množstvo problémov a určite čakáme zlepšenia.
A aj keď na výkonnostné analýzy si budeme musieť počkať, tak prvé detaily PC portu sú povzbudzujúce. Hra totiž podporuje niekoľko Supersampling technológii, takže si budete môcť vybrať tú, ktorú vaša grafická karta podporuje alebo ktorá vám vyhovuje. K dispozícii sú Nvidia DLSS, AMD FSR a TSR, ktorá je súčasťou Unreal Enginu.
Na PC bude hra podporovať ray tracing, štandardné nastavenia detailov a neobmedzený framerate. Hra podporuje aj HDR a exkluzívny full screen mód. Bohužiaľ, v ponuke však chýba nastavenie FoV a to môže pre niektorých hráčov spôsobovať problémy, nakoľko ide o hru z pohľadu prvej osoby.
Prvé analýzy hovoria o tom, že jediným veľkým problémom PC portu a je nemožnosť deaktivovať si efekt chromatic aberration, no predpokladáme, že v tejto oblasti zaberú PC moderi hneď po vydaní hry.
{embed_video //www.youtube.com/watch?v=UuelBJGEfFk }
GhostWire: Tokyo príde 25. marca