Jasne rozpoznateľný z diaľky.
Herný novinár Kirk McKeand pripravil pre všetkých fanúšikov stealth hier špeciálnu knihu s názvom The History of the Stealth Game, kde sa venuje tomuto niekedy populárnemu žánru, ktorý je však bohužiaľ na ústupe. Kniha sa venuje legendárnym sériám ako Metal Gear či Splinter Cell a jedna z kapitol navštívila Dánsko, kde McKeand vyspovedal dnes už bývalých vývojárov štúdia IO Interactive, tvorcov série Hitman.
A ak vás niekedy zaujímalo, prečo je Agent 47 bez vlasov, tak spolu-zakladateľ IO Interactive nám to konečne prezradil. Podľa Janosa Flössera bolo totiž cieľom vývojárov vytvoriť z vzhľadu Agenta 47 niečo ikonické a okamžite rozpoznateľné a niečo, čo vydrží „test času.“
„Keď prídete k lavičke a uvidíte tam kúsok starej fľaše Coca-Cola a hoci len uvidíte kúsok písmena C v červenom, tak viete, že to nie je Pepsi, viete, že to nie je Dr Pepper. Je to určite Coca-Cola. Aj keď je tá fľaša rozbitá, tak ju rozpoznáte, pretože ju viete rozpoznať z akéhokoľvek uhla a v akomkoľvek kontexte.“
Preto boli prvými prvkami prvej Hitman hry, ktoré dostali finálnu podobu lysina, čierny oblek, červená kravata a biela košeľa: „Tím si zobral inšpiráciu z fľaše Coca-Coly a pridal na zadnú časť hlavy postavy čiarový kód. K tomu neskôr pribudli jeho ikonické zbrane ako drôt na škrtenie a jeho dvojité pištole.“
Flösser taktiež porozprával príbeh o tom, ako muselo štúdio prekopať celý engine pri vývoji Hitman 2 a to len preto, lebo sa do hry rozhodli implementovať možnosť ukladania hry v strede levelu.
Ukážku z knihy si môžete prečítať nižšie.
Here’s an excerpt from my upcoming book. The chapter focuses on the formation of IO Interactive and the development of the Hitman series. Links to pre-order are included. Shares are massively appreciated. https://t.co/t6VN0XhcVN pic.twitter.com/Bu3OVv0BdM
— Kirk McKeand (@MckKirk) June 27, 2022