Activision už pripravuje influencerov.
Activision Blizzard si vydanie hry Call of Duty: Modern Warfare II pripravil veľmi dôsledne. Najprv poskytol hráčom s predobjednávkami možnosť predčasného prístupu ku kampani, čo bolo vlastne prvé vydanie hry. Následne sme sa dočkali plného vydania hry vrátane multiplayeru a ďalšia fáza príde 16. novembra.
Vtedy je totiž naplánované vydanie druhej generácie free-to-play Battle Royale hry Call of Duty: Warzone 2.0. A všetko sa už schyľuje na marketingovú masáž. Activision Blizzard si už totiž pozval influencerov a youtuberov do Los Angeles, kde budú mať možnosť vyskúšať si nie len Warzone 2.0, ale aj úplne nový DMZ mód inšpirovaný hrami ako Escape from Tarkov. Tento DMZ mód bude taktiež súčasťou Warzone 2.0 balíčka.
Podľa užívateľa ModernWarzone môžeme očakávať nové zábery z hrania a množstvo informácií a to už v stredu.
Catch the stream on https://t.co/8riuPw6iFS this Wednesday!
I’ll be doing my best to cover everything possible about DMZ and the changes to Warzone 2.0 with the limited time we get hands on with the games early.
Be sure to turn post notifications so you know when I’m live!
— ModernWarzone (@ModernWarzone) November 7, 2022