Vývojár Cyberpunku: Kritika linearity hlavného príbehu hry je opodstatnená

Vývojár Cyberpunku: Kritika linearity hlavného príbehu hry je opodstatnená

 

Čas na sebakritiku.

Kvôli katastrofálnemu stavu hry Cyberpunk 2077 pri vydaní na konzolách, ktorý bol veľkou témou hneď po vydaní hry ostalo iba málo priestoru na všetko ostatné. Teda na to, či je vlastne Cyberpunk 2077 dobrou hrou. A aj keď konsenzus znie, že Cyberpunk 2077 by ste si mali zahrať, asi sa nenájde veľa ľudí, ktorí by tvrdili, že ide o lepšiu hru ako tretí Zaklínač.

Jedna oblasť v ktorej zažil Cyberpunk 2077 veľký downgrade je vetvenie hlavného príbehu na základe rozhodnutí hráča. A teraz si to priznalo aj samotné štúdio prostredníctvom slov Paweła Saska, ktorý šéfoval tvorbe questov v hre.

Sasko to priznal počas Twitch streamu: „Stalo sa veľa vecí," hovorí Sasko. "V prvom rade hráči očakávali viac, očakávali viac kvôli tomu, ako je Zaklínač 3 postavený, a myslím si, že Cyberpunk má šialenú nelinearitu, ale myslím si, že očakávania boli vyššie."

Podľa Saska čakali hráči veľké zmeny v hlavnom príbehu na základe rozhodnutí, no vývojári verili, že malé úpravy budú stačiť: „Myslím si, že menšie pobočky neboli dostatočne uspokojivé. My ako vývojári si nelinearitu vysvetľujeme oveľa širšie ako hráči," hovorí Sasko. "Hráči sa jednoducho znižujú na "môžem urobiť úplne iné rozhodnutia a vidieť úplne iný obsah?".

„Myslím, že je to v poriadku, myslím, že to mohlo byť lepšie," pokračuje. "Vieme, ako to urobiť lepšie a očakával by som od nás viac.

V súčasnosti štúdio dokončuje veľkú príbehovú expanziu pre hru s názvom Phantom Liberty a uvidíme či tam aplikujú svoje skúsenosti z vývoja hlavnej hry.

Zdroj: Twitch

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 
 
 
 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk