Hra totiž podľa neho optimalizovaná je.
Jednou z výhrad smerom k hre Starfield je z radov PC komunity fakt, že hardvérové nároky nie sú práve najnižšie a preto mnohí ukazujú prstom na štúdio Bethesda Game Studios a nedostatočnú optimalizáciu.
Preto počas rozhovoru pre Bloomberg dostal režisér hry Todd Howard užívateľskú otázku: „Prečo ste hru neoptimalizovali na PC?“
A zatiaľ čo šéf Xboxu Phil Spencer, ktorý bol taktiež súčasťou tohto rozhovoru sa iba pousmial, tak Howard kontroval: „Uh...urobili sme to. Funguje skvele. Je to hra pre PC novej generácie, naozaj tlačíme na technológie, takže pre túto hru možno budete musieť upgradovať svoj počítač, ale je v nej veľa skvelých vecí a fanúšikovia reagujú úžasne.“
Howard počas rozhovoru prezradil aj to, aký je jeho obľúbený štýl hrania hry Starfield: „Keď vytváram svoju loď, rád sa sústredím na štíty a obranu, pretože nikdy neviete, čo sa stane, keď skočíte do nového systému," hovorí Howard, muž, ktorý rozhodne vie, čo sa stane vo všetkých systémoch Starfieldu. "Čo sa týka budovania postavy... v hre toho môžete robiť toľko, že je to ako päť alebo šesť hier naraz [...] čokoľvek chcete robiť, čokoľvek vám vyhovuje, je to o tom, aby si to hráči vytvorili podľa seba.“
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!