Z pohľadu Rockstaru ako podniku to samozrejme dáva zmysel.
Ktorý podnikateľ by sa totiž chcel zbaviť takto vysokých príjmov? To, že sa mikrotransakcie dostali do singelplayerových hier, to môžu mať na svedomí herné spoločnosti, no až to, že tie mikrotransakcie majú v singleplayerových hrách obrovský úspech, za to môžu len a jedine hráči. Ak vás tento trend neteší (pod textom nájdete článok o prekvapujúcich výnosoch Ubisoftu z predaja DLC a mikrotransakcií), najnovšie informácie o Red Dead Redemption 2 vás určite nepotešia.
Hra bude obsahovať tieto mikropoplatky za rôzne drobnosti, a je dosť možné, že aj v singleplayeri. Pozitívne sa na túto tému vyjadril generálny riaditeľ Take-Two Strauss Zelnick, ktorý sa nechal počuť, že hra bude obsahovať viac mikrontransakcií než GTA V, a pokiaľ ide o hru pre jedného hráča, necháva im dvere otvorené. Je taktiež viac než isté, že podobný prístup bude implementovaný aj v ich ďalších hrách.
Snažíme sa, aby naši spotrebitelia využívali príležitosti v každom titule, ktoré ako spoločnosť vydávame. Nemusí sa to týkať len online modelu a pravdepodobne to vždy ani nebude model virtuálnej meny, no vždy tu bude nejaká možnosť, že ich zapojíme do našich hier.
Strauss Zelnick, CEO Take-Two
Pri pohľade na čísla sa totiž nie čo čudovať. Spoločnosti totiž mikrotransakcie priniesli až 42% z celkového obratu v minulom kvartále.
Ubisoftu vynášajú mikrotransakcie viac než samotné hry. Viac v článku.
Prečítajte si tiež