V God of War mala pôvodne kvôli rozpočtu chýbať jedna zásadná vec

V God of War mala pôvodne kvôli rozpočtu chýbať jedna zásadná vec

Sony napokon nechalo Corymu Barlogovi, režisérovi hry, voľnú ruku a aj dostatok financií na uskotočnenie jeho vízií. 

Atreus, Kratosov syn, patrí podľa mnohých kritikov ku kľúčovým esenciám obrovského úspechu hry God of War. Chlapec disponuje veľmi dobrou umelou inteligenciou a otcovi na jeho cestách naozaj pomáha. Pôvodne však jeho existencia nebola vôbec istá. Spoločnosti Sony sa náklady na pridanie Atrea do príbehu zdali privysoké. Hra kvôli tomu v začiatkoch vývoja vyzerala príbehovo aj hrateľnosťou úplne inak než ju poznáme dnes.  

Kratos mal pôvodne putovať škandinávskou divočinou celkom sám a z času na čas prehovárať sám pre seba. Zároveň mali všetky ostatné postavy v hre hovoriť výlučne starodávnou nórčinou, čo by komplikovalo potenciálne dialógy. Zdá sa, že verzia starnúceho samotára Kratosa trpiaceho miernou schizofréniou sa vydavateľstvu pozdávala ešte menej ako myšlienka navýšenia rozpočtu. Dnes je už jasné, že investícia sa vyplatila. Hra sa na stránke Metacritic pýši 95 percentným hodnotením a my sme jej v našej recenzii udelili 5 hviezdičiek. Ostatní hráči sa hry dočkajú už tento piatok. 

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk