Ak sa na nového herného Spider-Mana tešíte rovnako ako my, tak si určite pozrite, čo všetko si pre vás autori chystajú.
Spider-Man od tvorcov Ratcheta&Clanka a série Resistance sa blíži a autori na Comic-Cone zverejnili nálož detailov o tom, čo v hre je a čo v hre nie je. Tak si ich poďme postupne rozobrať:
– Komiksová séria Ultimate Spider-Man pomohla tvorcom uvedomiť si, ako môžu upraviť hru a stále ostať verní komiksovej predlohe. Každopádne, autori čerpali z každej jednej verzie Spider-Man komiksov v histórii.
– Autori pristupovali k New Yorku ako k ďalšej postave z hry. Mesto tak má svoju „osobnosť“. Autori sa snažili aby každé jedno susedstvo vyzeralo inak, aby ste sa vedeli orientovať v meste.
– Obyvatelia mesta reagujú na to, keď ide Spider-Man okolo. Budú ho vítať, budú sa s ním chcieť fotiť alebo mu dať high-five. Toto sa bude počas plynutia príbehu taktiež vyvíjať.
– Insomniac najal reálneho street art umelca aby do hry vytvoril graffiti.
– Na Wall Streete je cool odkaz na Marvel Univerzum, ale autori nechceli povedať nič konkrétne.
– Autori prezradili, že pri tvorbe Spider-Manovych nepriateľov sa inšpirovali starými komiksami, ale zároveň ich chceli zmodernizovať a preto napríklad Electro, ktorý v komiksoch mal masku hviezdice má v hernej verzii jazvu v takomto tvare.
– V hre bude viac nepriateľov ako tí, ktorých sme videli v ukážke.
– Jeden z tvorcov prezradil, že ich prvou úlohou na projekte bolo to, ako sa Spider-Man bude v meste pohybovať. Ako sa pavučina pripevní k budovám a ako to celé bude v meste fungovať. Taktiež bolo nesmierne dôležité dať hráčom pocit rýchlosti pri lietaní mestom. Autori to docielili kombináciou vizuálnych efektov.
– Keď padáte dole, tak stlačením L3 Spider-Man predvedie „swan dive“.
– Používanie pavučiny na pohyb je veľmi jednoduché a intuitívne. Na začiatku hry je rýchly tutoriál, ktorý z vás spraví Spider-Mana za pár minút.
– Súbojový systém je dizajnovaný tak, aby si vždy udržal plynulosť a autori nepopierajú inšpiráciu sériou Batman Arkham. Zároveň však skonštatovali, že vývoj takého súbojového systému je veľmi náročný a celé to do seba začalo zapadať až v neskorých fázach vývoja, keď boli hotové všetky gadgety.
– Autori taktiež vytvorili nové a ešte nevidené gadgety, ktoré majú pôsobiť takticky a ktoré dajú hráčovi možnosť aby bol pánom bojiska.
– Na dizajnovanie pavučín bol privolaný priemyselný dizajnér, ktorý zabezpečil to, aby sa správali realisticky.
– Aj Spider-Manov oblek je dizajnovaný realisticky. Červené časti pôsobia ako podpora svalov, modrá na dýchanie a biela je technická časť.
– V hre je veľké množstvo oblekov. V jednom momente bolo skúmaných 60 kusov, ale do hry sa ich nakoniec dostalo menej. Autori však veria, že našli dobrý balans medzi obľúbenými, prekvapujúcimi a tými, ktoré sú v MCU.