Dialógy postáv budú bez minimapy obsahovať naviac smer a orientačné body.
V posledných rokoch sa v AAA hrách rozšíril zvyk vyznačovať hráčom presne najkratšiu cesto, čo je skvelé ak nechcete blúdiť lesmi a lúštiť zápisky ako v Morrowinde, no uberá to hre istú mieru uveriteľnosti. Niektorí hráči preto si preto zvyknú tieto prvky používateľského rozhrania vypínať, čomu však nie je každá hra úplne prispôsobená a nedá vám dostatok informácií, aby ste na miesto trafili bez nich (ak vás táto téma zaujíma, odporúčame staršie video od Game Maker’s Toolkit).
INFO: If you turn off the mini-map, NPC’s dialogue will change – giving you directions involving routes and landmarks. pic.twitter.com/XKbTV7r6pW
— Red Dead News • RockstarINTEL.com (@RDonlineNews) 8. októbra 2018
Podľa tweetu webu RockstarIntel.com (pôvodná informácia z je z nemeckého časopisu Gameplay) to v Red Dead Redemption 2 Rockstar vyriešil vskutku šalamúnsky – ak máte zapnutú minimapu, budete na nej vidieť kam treba ísť a ak si ju vypnete postavy vám v dialógoch naviac povedia smer a prípadné orientačné body okolo ktorých ísť. Jednoduché riešenie uspokujujúce obe strany, no budí rešpekt voči vývojárskemu tímu, ktorý si na hre podľa doterajších správ dáva naozaj záležať (až tak, že v hre budú plne animované konské semenníky sťahujúce sa podľa teploty).
Či už plánujete používať minimapu alebo nie, Red Dead Redemption 2 si budeme môcť zahrať už 26. októbra.
Prečítajte si tiež