V Red Dead Redemption 2 si slávnych hercov neužijete, no za to pocítite krv a pot vývojárov, ktorí pracovali 100 hodín týždenne

V Red Dead Redemption 2 si slávnych hercov neužijete, no za to pocítite krv a pot vývojárov, ktorí pracovali 100 hodín týždenne

Rockstar je známy šialeným tempom tesne pred vydaním.

Dan Houser, spoluzakladateľ Rockstaru, sa pri rozhovore okrem chválenia dĺžkou hry stihol rozpovedať aj o tom, aké je to vo vnútri spoločnosti.

Podľa jeho slov pre web Vulture to vyzerá, že myšlienka vytvoriť pokračovanie Red Dead Redemption vznikla už v roku 2011 a teda sa dá povedať, že príprava hry trvala sedem rokov. Scenár pre príbeh hry bol hotový na jeseň 2012 no až posledné mesiace boli veľmi vyčerpávajúce. Pri tomto štúdiu však nejde o žiadne prekvapenie, že zamestnanci pri dokončovaní hry pracovali 100 hodín týždenne (priemerne 14,3 hodiny denne). „Bolo to náročné, no dali sme tomu všetko a tlačili sme tak, ako to bolo možné,“ povedal Dan Houser.

Hra má podľa jeho slov 300 000 animácií a 500 000 riadkov dialógov, ktoré boli nahrané 700 hercami. Okrem toho sa na hre podieľalo ďalší 500 hercov, ktorí pracovali na motion-capture.

Dan Houser sa v rozhovore vyjadril aj k tomu, prečo už nepoužívajú známe osobnosti na dabing. Kto hral staršie hry štúdia, určite si spomenie, že niektoré postavy nadabovali herci ako Burt Reynolds, či Danny Trejo. Houser na to uviedol dva dôvody. V prvom rade si myslia, že keď hráči počúvajú neznáme hlasy, tak sa do hry lepšie ponoria. No taktiež spomenul, že kvôli egu hercov mali pri nahrávaní dialógov veľké problémy. Sám Houser sa vraj veľmi pohádal s Reynoldsom a okrem toho aj s rapperom Chuckom D.

Houser taktiež prezradil, že príbeh Red Dead Online je ešte stále písaný, takže tento komponent sa zjavne bude budovať ešte aj po vydaní hry. A čo ďalší Red Dead? Houser potvrdil, že ak bude dvojka úspešná, určite sa do sveta divokého západu ešte vrátime. 

Zdroj: vgr.com

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk