Tvrdí, že cíti, že sa blíži zmena.
„Otec“ Kratosa, David Jaffe sa prednedávnom vyjadril, že nevie či po neúspechu Drawn to Death ešte chce vytvárať hry. No to samozrejme neznamená, že sa k nim nebude vyjadrovať. A tentokrát si zobral na paškál AAA hry a problémy s nimi, čo ilustroval na príklade série Uncharted.
Prečítajte si tiež
Tvorca God of War a Twisted Metal: Neviem či ešte chcem vytvárať hry
Napriek jeho konštatovaniu, že čo sa exekúcie týka, Naughty Dog sú spolu so Sony Santa Monica najlepší, taktiež povedal, že séria Uncharted sa z hľadiska herných mechaník neposunula za štyri diely nikam. Že autori ponúkajú v hre vždy do isté a že ho to hnevá, pretože on chce v hrách, ktoré hrá vždy nové veci. Hry vrámci jednej série vždy zlepšujú iba produkciu, no vždy ponúkajú tú istú hrateľnosť.
No, I mean all of those sorts of games. Uncharted suffers from it as well: same gameplay, better production. If that works for you, I respect that. Truly. I do. For me, once I play a game, I need the next game I play to offer something meaningfully fresh or I’m out.
— David Jaffe (@davidscottjaffe) 23. novembra 2018
Taktiež povedal, že podľa neho sú AAA hry skostnatené a ich úlohou je „ponúkať zmes komfortného jedla každý rok,“ pretože „z hľadiska inovácii, noviniek a prekvapení AAA hry takmer vždy sklamú.“
Zároveň však varoval, že sa blíži zmena a o niekoľko rokov budú AAA hry podobne vidieť aj mnohí iný hráči. Porovnal to na príklade 2D Mascot platformoviek z 90-tych rokov, kedy vývojárov už nudilo na takých hrách pracovať roky predtým, ako hráčov začalo nudiť také hry hrať.
Right, which is why I say me- and others like me- are the canaries in the coalmine. In 3-4 years, my view will be most gamer’s views. Just like back in the 90’s game devs were getting sick of 2D mascot platformers YEARS before the audience was.
— David Jaffe (@davidscottjaffe) 23. novembra 2018