Sekiro: Shadows Die Twice bude jednoduchšie pochopiteľné ako Dark Souls

Sekiro: Shadows Die Twice bude jednoduchšie pochopiteľné ako Dark Souls

Očakávaná hra od tvorcov Souls série dostáva drobné detaily.

Štúdio From Software si za posledné roky vybudovalo veľkú fanúšikovskú základňu, ktorá oceňuje ich jedinečnú Souls sériu. Nateraz ju však opustili a momentálne dokončujú hru Sekiro: Shadows Die Twice. Ako sa však tá bude líšiť od ich predchádzajúcich hier?

Šéf vývoja Hidetaka Miyazaki prezradil: „Náš prístup k rozprávaniu príbehu sa nezmenil. Stále bude do veľkej miery fragmentovaný. Budete musieť preskúmavať prostredie a nájsť všetky indície. Myslíme si, že v tomto bude táto hra podobná Souls sérii. Teraz však máme fixného protagonistu. Postavy okolo na neho vplývajú a tým pádom nám to umožnilo vytvoriť jednoduchší príbeh, ktorý bude ľahšie pochopiteľný.“

Hlavný hub v Sekrio sa bude volať Dilapidated Temple a prístup k nemu získate tesne po začiatku hry. Bonfires nahradia Sculptor’s Idols. V tejto oblasti taktiež nájdete NPC postavu, pri ktorej si budete môcť vylepšovať svoje schopnosti. Vývojári kladú dôraz na slobodu a celý svet je dizajnovaný tak, aby sa tento prvok dostal do popredia: „Myslíme si, že Sekiro je vo vrchnej časti spektra z hľadiska slobody, ktorú poskytujeme hráčovi, keď to porovnáme s predchádzajúcimi hrami. Hlavne od stredného segmentu hry sa svet otvorí a budete tak mať mnoho možností kam ísť a čo objavovať.“

Sekiro: Shadows Die Twice príde 22. marca na PC, Xbox One a Playstation 4.

Zdroj: gameinformer.com

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Odber noviniek

Gamesite.sk
Zoznam.sk