Tvorca Sekira by chcel urobiť príbehovú hru „na štýl Red Dead Redemption 2“

Tvorca Sekira by chcel urobiť príbehovú hru „na štýl Red Dead Redemption 2“

To už je však iná výzva.

Hidetaka Miyazaki je pre fanúšikov Souls hier posvätným mužom. Práve on totiž šéfoval vývoju prakticky všetkých Souls hier (okrem Dark Souls 2) a taktiež aj Bloodbornu a najnovšie aj samurajskej akcii Sekiro: Shadows Die Twice. Miyazakiho hry sú taktiež známe, že nekladú až taký veľký dôraz na príbeh a skôr sa ho snažia rozprávať prostredím a prím hra jednoznačne hrateľnosť.

No už Sekiro ukázalo väčší dôraz na príbeh, čo dokazuje hlavná postava a taktiež aj štyri rôzne konce hry. A Miyazaki by chcel v tomto trende pokračovať. Na konferencii Reboot Develop v chorvátskom Dubrovniku povedal, že by chcel spraviť príbehovú hru na štýl Red Dead Redemption 2. Zároveň však priznal, že takéto zameranie by z jeho strany vyžadovalo lepšiu komunikáciu vízie príbehu.

Miyazaki totiž tvrdí, že pri príbehovej hre je oveľa ťažšie ukázať spolupracovníkom, čo sa snažíte dosiahnuť a kam s príbehom chcete smerovať, kde poukázal na Hidea Kojimu, ktorý má s týmto aspektom neustály problém a preto ani jeho spolupracovníci často nevedia, čo sa jednotlivými časťami príbehu snaží povedať.

Nie je to však prvý nápad, ktorý má Miyazaki po dokončení Sekrio: Shadows Die Twice. Nedávno sa vyjadril, že ho celkom zaujal koncept Battle Royale, ktorý by rád zapracoval do svojej vízie tvorby hier. Čo z týchto myšlienok vznikne však nevieme. A vzhľadom na nedávne vydanie Sekira sa to pravdepodobne ani tak skoro nedozvieme.

Zdroj: GameRant

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Odber noviniek

Gamesite.sk
Zoznam.sk