To už je však iná výzva.
Hidetaka Miyazaki je pre fanúšikov Souls hier posvätným mužom. Práve on totiž šéfoval vývoju prakticky všetkých Souls hier (okrem Dark Souls 2) a taktiež aj Bloodbornu a najnovšie aj samurajskej akcii Sekiro: Shadows Die Twice. Miyazakiho hry sú taktiež známe, že nekladú až taký veľký dôraz na príbeh a skôr sa ho snažia rozprávať prostredím a prím hra jednoznačne hrateľnosť.
No už Sekiro ukázalo väčší dôraz na príbeh, čo dokazuje hlavná postava a taktiež aj štyri rôzne konce hry. A Miyazaki by chcel v tomto trende pokračovať. Na konferencii Reboot Develop v chorvátskom Dubrovniku povedal, že by chcel spraviť príbehovú hru na štýl Red Dead Redemption 2. Zároveň však priznal, že takéto zameranie by z jeho strany vyžadovalo lepšiu komunikáciu vízie príbehu.
Miyazaki totiž tvrdí, že pri príbehovej hre je oveľa ťažšie ukázať spolupracovníkom, čo sa snažíte dosiahnuť a kam s príbehom chcete smerovať, kde poukázal na Hidea Kojimu, ktorý má s týmto aspektom neustály problém a preto ani jeho spolupracovníci často nevedia, čo sa jednotlivými časťami príbehu snaží povedať.
Nie je to však prvý nápad, ktorý má Miyazaki po dokončení Sekrio: Shadows Die Twice. Nedávno sa vyjadril, že ho celkom zaujal koncept Battle Royale, ktorý by rád zapracoval do svojej vízie tvorby hier. Čo z týchto myšlienok vznikne však nevieme. A vzhľadom na nedávne vydanie Sekira sa to pravdepodobne ani tak skoro nedozvieme.
Prečítajte si tiež