Sony nikdy neprestane robiť príbehové hry pre jedného hráča

Sony nikdy neprestane robiť príbehové hry pre jedného hráča

Teda. Minimálne nie pod súčasným vedením.

Jedným z najväčších víťazstiev Sony v tejto generácii konzol sú jej exkluzivity. Konkrétne, príbehové exkluzivity pre jedného hráča, ktoré kladú dôraz na príbehy, svety a audiovizuálne spracovanie. Hry ako Horizon: Zero Dawn, God of War, Spider-Man a ďalšie sú toho jasným dôkazom a Sony to ešte nebalí. Do príchodu Playstation 5 sa totiž pravdepodobne dočkáme aj Death Stranding, The Last of Us: Part 2 a Ghost of Tsushima.

Sony tento úspech vie rozpoznať a narastajúcom počte tzv. „live service“ hier ako The Division 2, Destiny 2, Anthem či Fallout 76 chcú ostať verní tomu, čo im prinieslo úspech v tejto generácii. Prezradil to šéf Sony Interactive Entertainment, Jim Ryan. Podľa neho existujú v „live service“ kategórii dobré a aj horšie príklady hier a takýto typ hier nie je jednoduché vyvíjať.

Sony však podľa jeho slov nemá v pláne opustiť svet príbehových hier určených pre jedného hráča v prospech týchto „live service“ hier. Podľa neho sú posledné roky pre Sony príbehové hry tým najúspešnejším obdobím v histórii spoločnosti a že toto je žáner hier, ktorý herný priemysel a hlavne Sony nikdy neopustí.

Zároveň to však neznamená, že by Ryan zavrhoval myšlienku „live service“ hier. Podľa neho je logické, že takéto hry rastú na popularite, no podľa neho môžu koexistovať s klasickými hrami a vytvoriť tak zdravý herný ekosystém.

Vyzerá to teda, že od Sony môžeme v najbližších rokoch očakávať podobné štýly a žánre hier, ako doteraz.

Zdroj: CNET

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk