Áno, Square Enix má etické oddelenie.
Iná doba, iné mravy. Zatiaľ čo ešte pred niekoľkými rokmi nebolo bujné poprsie postáv veľkým problémom ani pre vývojárov a ani pre hráčov, časy sa zmenili. A dokonalo to vidieť na príklade remaku Final Fantasy VII.
Režisér hry Testuya Nomura totiž v rozhovore pre magazín Famitsu prezradil, že pri redizajnovaní niektorých postáv sa museli riadiť odporúčaniami etického oddelenia, ktoré im okrem iného odporučilo „obmedziť jej hrudné partie.“ Tify Ich odôvodnenie spočívalo v nerealistickosti anatómie jej postavy pri pôvodnom Final Fantasy VII.
„Bolo to nevyhnutné,“ povedal Nomura. Pre vývojárov to predstavovalo výzvu, pretože museli postavu Tify prepracovať tak, aby do nej otlačili jej nový, atletický vzhľad vrátane vypracovaných brušných svalov, ale tak, aby zároveň ponechali jej ikonické oblečenie pozostávajúce z bieleho topu a čiernej sukne.
Aj s takými záležitosťami sa pri tvorbe hier musia zaoberať tvorcovia. Každopádne, hráči sú vďační hlavne za to, že konečne sa tohto dlhoočakávaného remaku dočkajú, nakoľko jeho vydanie je naplánované na Marec 2020 exkluzívne na konzolu Playstation 4.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!