Elden Ring bude Dark Souls zasadený do veľkého otvoreného sveta s možnosťou jazdiť na koni

Elden Ring bude Dark Souls zasadený do veľkého otvoreného sveta s možnosťou jazdiť na koni

Áno, Elden Ring bude teda Soulslike hra.

Najnovšie informácie z úst Hidetaka Miyazakiho z From Software pomaly formujú tvar menom Elden Ring. Táto ich nová hra bude oproti Sekiro: Shadows Die Twice omnoho viac bližšia Dark Souls, hoci to nebude jeho kópia. Režisér hry skôr Elden Ring považuje ako prirodzenú evoúciu Dark Souls.

Elden Ring bude klasické fantasy videné z pohľadu tretej osoby a hrateľnosťou bude vychádzať z Dark Souls. Oproti DS bude ale táto hra omnoho viac otvorenejšia, doslova má ponúkať rozsiahly otvorený svet, pre ktorý budú pôvodné mechaniky patrične upravené. Opäť sa môžeme čakať na Metroidvaniu, no otvorený svet zabezpečí, že jednotlivé pasáže medzi prepojenými oblasťami budú citeľne väčšie. Hlavnú postavu si budeme opäť vytvárať ručne na začiatku hry.

Hidetaka sa necháva počuť, že otvorenie herného sveta bolo zámerné kvôli príbehu a hrateľnosti. Vďaka nemu bude môcť vyrozprávaný väčší príbeh, zároveň má zabezpečiť ešte hlbšiu exploráciu prostredia a vytvárať väčšiu variabilnosť v bojoch. V jadre to má byť stále dungeon crawler, čo znamená, že nemáme čakať veľké mestá alebo dediny, skôr ich ruiny, v ktorých nájdeme pár zbedačených obyvateľov.

Asi zatiaľ najvýznamnejšou ohlásenou novinkou bude možnosť jazdenia na koni. Z chrbta koňa budeme môcť taktiež aj bojovať a to môže priniesť do Souls mechaník čerstvý vietor. Viac detailov zatiaľ nemáme. Budeme môcť viac koňov? Budeme si ho/ich tiež vylepšovať? Budeme môcť kupovať nové sedlá? To všetko sa ešte len dozvieme.

Proklamovaná spolupráca s Georgom R.R. Martinom vyústisla do prepracovaného pozadia príbehu, ktorý má na svedomí práve sám autor Hry o tróny. Elden Ring bude ponímať príbeh skôr cez enviromentálne rozprávanie než priame dialógy a mnohopočetné prestrihové scény. Jednoducho ako v Dark Souls. Preto slávny spisovateľ navrhol predovšetkým lore, ktoré sa v konečnom dôsledku podobá skôr na mytológiu načrtnutú v manuáli nejakého stolového RPG, než na tradične napísaný príbeh. V hre budeme preto odkrývať fantáziu Georga R.R. Martina.

Ak sa tak zamyslím, máme tu fantasy, veľký otvorený svet, možnosť jazdiť a bojovať na koni, príbeh, ktorý si píšeme vlastne sami a hra pracuje len s lore v pozadí, doslova sa mi do hlavy vtĺka názov Shadow of Colossus. Souls séria bola týmto legendárnym dielom inšpirovaná a je možné čakať, že Elden Ring sa na neho bude zo všetkých Souls hier podobať najviac. A to nemyslím ale vôbec v zlom!

Zdroj: Gematsu

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk