Aby sa vám nezdalo, že postavy vždy reagujú rovnako.
Asi nebudem sám, keď poviem že počas prezentácie Watch Dogs Legion mi vŕtala v hlave jedna vec. Ako chce Ubisoft dosiahnuť to, aby každá jedna postava v meste bola hrateľnou a zároveň mala jedinečné dialógy a jedinečný hlas. Predsa len, aj keby boli postavy rôzne, no mali by rovnaké hlasy, efekt tejto ambicióznej fíčurky by ostal zmarený.
Vedúci vývoja, Clint Hocking však tvrdí, že na túto výzvu sú pripravení. Podľa neho majú na každú situáciu v scenári vytvorených 20 rôznych verzií a každú z nich majú vytvorenú za pomoci „iných postáv, iných hlasov a iného dabingu.“
„Neexistuje hlavná postava všetkých rozhovorov a cutscén s tým, že ostatné postavy sú „vedľajšie.“ Do hry sme nahrali 20 rôznych verzií scenára Watch Dogs Legion ale to neznamená, že 20 rôznych dablérov zopakovalo tie isté vety. Používame rôzne technológie, ktoré nám umožňujú meniť hlasy takže ak vo svojej hre získate Joea a Johna a obaja majú rovnakú osobnosť a rovnakého dabléra tak to nebudete vedieť, pretože používame hlasový modulátor.“
Uvidíme však, či tento dôležitý prvok hry bude tak prepracovaný, ako nám vývojári sľubujú.
Watch Dogs Legion vychádza 6. marca 2020 na PC, Xbox One a Playstation 4.