A ten sa volá Call of Duty.
Predstavenie multiplayeru Call of Duty: Modern Warfare naznačilo, že séria sa od „twitch shooter“ štýlu hrania posledných dielov presúva k viac taktickému spôsobu boja. Ba čo viac, vyzerá to, že všetko bude väčšie. Počet hráčov, mapy a podľa tvrdenia vývojárov budeme mať dokonca k dispozícii aj ovládateľné vozidlá.
Niekto by dokonca mohol povedať, že vo svete Call of Duty sa nám „zBattlefieldnieva.“ A všimol si to aj bývalý manažér vydavateľa Electronic Arts a súčasný manažér e-šport tímu Ninjas in Pyjamas Casey Al-Kaisy. Podľa jeho tvrdení je jasné, že štúdio DICE bude musieť zlepšiť reputáciu a kvalitu značky Battlefield, pretože Call of Duty jej začína liezť do kapusty.
„Môžem vám garantovať, že Call of Duty sa bude postupne približovať sérii Battlefield. DICE sa potrebuje zlepšiť. Už treba skončiť s dôrazom na grafické spracovanie, pretože hráčov zaujíma hrateľnosť.“
Amazing break down by @jackfrags. I can guarantee that call of duty is going to go full Battlefield as time goes. @EA_DICE will need to step it up. Enough with visual focus, people care about gameplay. https://t.co/agFPUWMN2s
— Casey Al-Kaisy (@TheFixnow) August 2, 2019
V prvom rade však musí prísť samotné Modern Warfare v dobrej forme, pretože sľuby sú síce pekné, ale stále sú to len sľuby a realita môže byť iná. Hlavne vzhľadom na rozsah zmien, ktoré spravili v tejto hre vývojári. Nový engine, veľké mapy, ovládateľné vozidlá či herné módy, ktoré môžu podporovať až 100 hráčov, to všetko môže priniesť veľké problémy.
Call of Duty: Modern Warfare vychádza 25. októbra na PC, Xbox One a Playstation 4.
Prečítajte si tiež