Štúdiu sa podarilo zachrániť si reputáciu.
Katastrofa. Tak sa asi dá hodnotiť vydanie Star Wars: Battlefront II, ktorý bol preplnený pay-to-win mikrotransakciami. Prešli však necelé dva roky a hra je kompletne iná a reputácia DICE aspoň čiastočne zachránená. Pre šéfa vývoja Dennisa Brännvalla tak nastal čas na retrospektívu a aj pohľad na budúcnosť, ktoré poskytol webu GamesIndustry.biz.
„Museli sme spraviť krok dozadu a vyčistiť si náš dom – podobne ako to napríklad spravili tvorcovia Rainbow Six: Siege. Ani oni nevydali hru v stave v akom chceli, no teraz sa im darí a my sme na podobnej ceste.“
Brännvall skonštatoval, že tento rok pridali a ešte pridajú viac obsahu, ako prvý rok po vydaní, čo je celkom logické, nakoľko veľkú časť minulého roka strávili tým, že museli kompletne prekopať herné systémy: „Dnes je hra veľmi zábavná. Nebola taká na jar 2018 a vtedy to určite v DICE nebola zábavná doba. Dali sme si výzvu, že chceme kompletne prekopať herné systémy, ktoré nefungovali podľa predstáv a toto je hra, ktorú ďalej podporujeme.“
Šéf vývoja skonštatoval, že je veľký rozdiel, ako pristupujú k vývoju Battlefront II oproti jednotke. Tá totiž mala klasický platený Season Pass, takže nový obsah pribudol do hry každý štvrťrok: „Teraz sú to malé kroky. Máme patche každý mesiac, pridávame nové prvky do hry, ktoré sú pre všetkých. Tím si užíva práce na hre, pretože majú pocit, že okolo hry sa vybudovala komunita. Je to oveľa osobnejšie a výsledkom je lepšia hra. Je to o postupnom vylepšovaní namiesto toho aby sme len vydávali nový obsah.“
Nedávno vydalo štúdio DICE plán vydávania nového obsahu do konca tohto roka. A málo ho teda určite nebude. Tešiť sa budú môcť aj fanúšikovia filmovej ságy, pretože popri Star Wars: The Rise of Skywalker sa Battlefront II dočká tematického obsahu.