Iná doba si žiada iný prístup.
Staré Wolfensteiny sa na veľa nehrali. Boli poctivými strieľačkami kde sa doba vývoja odrazila na tom, že hlavnou postavou bol svalnatý a mužný človiečik, ktorého úlohou bolo kosiť náckov. Preto keď dostalo štúdio MachineGames možnosť priviesť Blazkowicza k životu, museli si vybrať ako to spravia.
A viac o tomto procese porozprával dizajnér štúdia Kristoffer Kindh: „Postavy v našej reinkarnácii Wolfensteina sú oveľa prepracovanejšie a majú oveľa viac osobnosti.“
„Preto je to o tom, akú hru chcete vlastne vytvoriť. Počas vývoja následne viete, čo do hry môžete implementovať a čo nie. Je to o kontexte, ktorý sa snažíte vytvoriť. Keby napríklad Alan Wake bol iba vraždiacim robotom mal by jeho príbeh na vás taký dopad? Myslím si, že by to veľmi nefungovalo.“
„Keď poznáte sériu Wolfenstein viete o tom, že B.J. Blazkowicz bol iba hyper-maskulínnou postavou, ktorá v rukách držala zbrane a to sme zmenili. Neberte ma zle, chlapec je stále silný, no my sme sa snažili prepracovať iné stránky jeho života. Preto sme sa rozhodli ukázať hráčom prostredie v ktorom vyrastal a nie príliš idylický život, ktorý žil počas detstva. A k tomuto nám predchádzajúca filozofia pri tvorbe jeho postavy nesedela.“
Sedí vám viac táto verzia Blazkowicza, alebo ste mali radšej nemú svalnatú postavu do ktorej ste sa vžili?
Prečítajte si tiež