Tak sme zvedaví.
Príbeh leaku veľkého množstva hodín hrania The Last of Us: Part II asi netreba nikomu pripomínať. Šéf vývoja Neil Druckmann v reakcii na túto udalosť oznámil, že srdcia vývojárov sú zlomené a odvtedy sú sociálne siete Playstation v móde „snažme sa minimalizovať dopad leakov.“
Leaknuté boli nie len zábery z hrania ale aj kompletný zoznam levelov a taktiež aj niekoľko extrémne dôležitých príbehových momentov. Podľa Druckmanna však koniec príbehu „nie je vonku.“
„Vonku sú rôzne teórie o konci hry, no reálny koniec tam zatiaľ nie je. Čiže tým pádom ani tí, čo videli leaky nevedia, ako sa všetko na konci spojí dokopy. Vonku je niekoľko falošných vecí. Nechcem však ísť s ľuďmi argumentovať a opravovať ich falošné myšlienky o konci hry, pretože tým pádom by som vyzradil reálny koniec. Pretože tým, že by som povedal, čím príbeh nie je, by som vlastne potvrdil, čo príbeh je.“
„Nič sa nedá porovnať s pocitom, keď ste v koži Ellie a cítite tie momenty, nie iba v cutscénach, ale aj počas hrania, konverzácii, či pri počúvaní hudbe a zažívať ten emocionálny efekt na vás.“
„A príbeh bol skonštruovaný tak, že nie je o zvratoch. Je to o postupnom budovaní atmosféry a napätie kvôli rozhodnutiam, ktoré postavy spravili v príbehu. Takže áno, leak zabolel. Ale vedeli sme, že keď sa raz hráči pustia do hry budú cítiť, čo sme príbehom chceli povedať a bez ohľadu na to, či to videli alebo nie a práve vďaka tomu sme sebavedomí.“
The Last of Us: Part II vychádza 19. júna na Playstation 4 a recenziu si budete môcť prečítať už 12. júna na webe Gamesite.sk.