Spencer si rýpol: Chceme, aby ste počuli naše hry a nie našu konzolu

Spencer si rýpol: Chceme, aby ste počuli naše hry a nie našu konzolu

 

Ehm. Čo tým tak mohol myslieť?

Včera sme vám sprostredkovali rozhovor, ktorý poskytol šéf Xbox divízie Phil Spencer pre Gamelab. Hovoril tam o svojich dojmoch z Playstation 5 Showcase, o pripravenosti na júlový Xbox Showcase a o ďalších drobnostiach o novej generácii konzol. Viac už však v samostatnom článku.

Lenže pri analýze zaznelo niečo, čomu sme pri prvom vypočutí neprikladali veľký dôraz. A tým je, že Spencer si neodpustil rýpnutie do Playstation 4, konkrétne do veľkej hlučnosti, ktorou trpí hlavne Playstation 4 Pro.

Spencer v rozhovore povedal: „...nie je to o našom zariadení, ktoré by sme postavili do stredu, je to o zážitku z hier. Chceme aby ste počuli hry a nie konzolu...“ pričom bolo zrejmé, že aj jemu samému to prišlo vtipné. 

<blockquote class="twitter-tweet" data-conversation="none"><p lang="en" dir="ltr">Oh shit he did! lol <a href="https://t.co/ZUgjOfQqTs">pic.twitter.com/ZUgjOfQqTs</a></p>&mdash; Nick Stone, Axel’s brother (@Shpeshal_Ed) <a href="https://twitter.com/Shpeshal_Ed/status/1276109227728101376?ref_src=twsrc%5Etfw">June 25, 2020</a></blockquote> <script async src="/https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Teoreticky je možné, že tým myslel rozprávanie a počúvanie o konzole z marketingového hľadiska, no ale v tom prípade si skutočne nevieme vysvetliť do pousmiatie.

Je faktom, že Playstation 4 Pro nebola z hľadiska hluku veľmi podarenou konzolou, no Sony sa zastrája, že pri Playstation 5 tento problém vyriešilo. Jednak vďaka veľkým rozmerom konzoly samotnej a taktiež aj vďaka riešeniu chladenia, o ktorom Mark Cerny (architekt PS5) povedal, že „s ním budeme spokojní.“

Zdroj: Twitter

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 
 
 
 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk