Šéf vývoja Days Gone: Nefňukajte, že pokračovanie Days Gone nebude, keď ste hru nekupovali za plnú cenu

Šéf vývoja Days Gone: Nefňukajte, že pokračovanie Days Gone nebude, keď ste hru nekupovali za plnú cenu

 

Ďalšia kapitola telenovely Days Gone.

Ako ste už možno v posledných týždňoch postrehli, Days Gone 2 sa nekoná. Sony totiž ešte v roku 2019 odmietlo návrh štúdia Sony Bend na vývoj pokračovania a fanúšikovia tejto hry v otvorenom svete začali vytvárať petíciu na obnovenie jej vývoja.

Medzitým však bývalý tvorca God of War David Jaffe pozval na svoj Youtube kanál dvojicu šéfov vývoja hry. Minulý týždeň to bol Jeff Ross a výcuc z rozhovoru s ním si môžete prečítať nižšie a teraz sme sa dozvedeli, aký pohľad na celú situáciu má John Garvin.

Garvin prakticky skritizoval hráčov za to, že na jednej strane chcú pokračovanie, no na strane druhej neboli ochotní kúpiť si jednotku za plnú cenu, čo pravdepodobne napomohlo rozhodnutiu Sony neschváliť vývoj pokračovania: „Mám názor pre tvojich fanúšikov, ktorý by ich zaujímal, no taktiež by ich pravdepodobne naštval. Keď máte radi nejakú hru, tak ju kúpte za zas*anú plnú cenu. Je zbytočné hovoriť o tom, ako často som počul hráčov ktorí povedali „áno, kúpil som si ju v zľave, alebo ju mám cez PS Plus.“

Jaffe na to kontroval: „Ale ako vieš, že tú hru máš rád, pokiaľ si ju nezahráš?“

„Iba hovorím, že sa hráči nemajú sťažovať na to, že hra nedostane pokračovanie, keď nebola podporovaná pri vydaní. God of War predal milióny pri vydaní, no Days Gone nie. A to hovorím ako herný vývojár. Nepracujem pre Sony a neviem, aké čísla sme dosiahli.“

„Môžem vám povedať, že keď sme robili Syphon Filter Dark Mirror, tak nás táto hra takmer zničila kvôli pirátstvu na PSP a Sony vtedy nevedelo bojovať proti pirátom. A my sme videli, že na torrent stránkach sťahovalo Dark Mirror 200 tisíc hráčov, keď si pamätám dobre. Bol som na to naštvaný, pretože som mal pocit, že tie peniaze idú z môjho vrecka.“

„Takže počet hráčov, ktorý hra dosiahla neskôr nie je taký dôležitý. Kúpili ste si hru pri vydaní? Pretože ak áno, tak vtedy podporujete vývojárov priamo.“

Zdroj: VGC

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 
 
 
 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk