Persona Dancing: Endless Night Collection - Recenzia

Keď pred pár rokmi spoločnosť Atlus ohlásila, že jej RPG Persona 4 dostane spin-off s podtitulom Dancing All Night, mnohí si mysleli, že pôjde o čistý „fanservice", ktorým sa snaží úspešnú dojnú kravu vyžmýkať až do poslednej kvapky. Nakoniec sa však z Dancing All Night vykľula solídna rytmická hra vzdávajúca hold vynikajúcim soundtrackom Shojiho Megura, ktorá zároveň uveriteľne nadviazala na pôvodný titul vlastným príbehom vo forme vizuálneho románu.

Call of Cthulhu - Recenzia

Call of Cthulhu - Recenzia

Hra Call of Cthulhu je predovšetkým spracovaná adaptácia už dnes kultovej stolovej hry od spoločnosti Chaosium. Samozrejme, svoj námet čerpá od majstra spisovateľa hororového žánru, H. P. Lovecrafta. Všetko to začalo práve jeho poviedkou s názvom „The Call of Cthulhu“. Podľa jej predlohy sa zrodilo obrovské množstvo príbehov, noviel, dokonca vznikli aj filmy a hry. Hier, v ktorých nájdete monštrum Cthulhu, je naozaj veľa a Call of Cthulhu od štúdia Cyanide je ďalšou hrou v rámci rozsiahlych príbehov, ktoré vznikli na základe beštie Cthulhu. Tvorcovia hry hráčom sľúbili detektívnu adventúru s tiesnivou atmosférou, hrôzu na tajomnom ostrove Darkwater a rôzne zaujímavé herné mechanizmy, ktoré ovplyvnia osud detektíva Edwarda Pierca. Podarilo sa tvorcom vyvinúť to, čo sľúbili? Do určitej miery sa im to aj podarilo, no poďme si priblížiť, prečo len do určitej miery.

WWE 2K19 - Recenzia

WWE 2K19 - Recenzia

Na hernú scénu sa opäť vracia tzv. vlajková loď videohry WWE (World Wrestling Entertainment). Konkrétne ide o videohru s názvom WWE 2K19, tentokrát je na obale „Superstar“ AJ Styles. Tvorcovia, teda Visual Concepts, Yuke’s Co. a LTD sľubujú hráčom tie najobľúbenejšie „Superstars“, legendy zápasenia, zápasníkov zo siene slávy ale aj nové talenty z NXT a mnoho iných herných prvkov. Je vážne neuveriteľné ako dlho existujú WWE predtým WWF (World Wrestling Federation) videohry so zameraním na zápasenie. Prvá hra s témou zápasenia vyšla v roku 1987 na Amiga a Commodore 64. Zápasnícke hry prešli veľmi veľký kus cesty. Poďme si ale priblížiť tohtoročnú WWE 2K19 a či sa zaradila medzi legendárne hry wrestlingu, akou je napríklad WWF SmackDown! z roku 2000.

NHL 19 - Recenzia

NHL 19 - Recenzia

Ani sme sa nenazdali a ubehol jeden celý rok. Čo by to bola za jeseň, keby spoločnosť EA Sports neprišla s novými ročníkmi jej športových hier. Okrem FIFA 19 prišla na svet aj obľúbená hokejová simulácia, ktorá u mnohých fanúšikov vyvolala pobúrenie pre absentujúce novinky či znovu chýbajúci Frostbite engine. Dokáže NHL 19 zaujať aj bez týchto žiaducich vlastností?

NBA 2K19 - Recenzia

NBA 2K19 - Recenzia

Zatiaľ čo množstvo ľudí sa na koniec leta neteší, hráči, ktorí zároveň holdujú športu, rok čo rok zvedavo čakajú na nové diely svojich obľúbených sérií NHL, FIFA či NBA 2K. Práve basketbalovému simulátoru, ktorý momentálne mnohí považujú za najlepšiu športovú hru vôbec, sme sa pozreli na zúbky. NBA 2K18 bolo hráčmi prijaté mimoriadne sporne – dokázali sa teda vývojári rehabilitovať?

Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Recenzia

Umierajúca klasika. Asi týmito dvoma slovami by som v skratke vystihol svoj herný zážitok z nového Warhammera. Nový Warhammer 40,000 s podtitulom Inquisitor – Martyr je výborným príkladom toho, že super prvky nezaručujú super herný zážitok. Inquisitor vyzeral ako chutný koláč a spočiatku takým aj bol, no veľmi rýchlo som sa ho prejedol.

Rainbow Skies - Recenzia

Rainbow Skies - Recenzia

Fanúšikovia JRPG sa konečne dočkali pokračovania úspešnej, i keď menej známej hry, Rainbow Moon. Hráči ale tentokrát padajú z Mesiaca plného príšer na zemský povrch a otázkou ostáva, či rovnako nepadla aj kvalita, ktorá zaručila pozitívny ohlas prvého dielu.

MXGP Pro - Recenzia

MXGP Pro - Recenzia

Takmer každý väčší šport má svoje zastúpenie aj vo virtuálnej verzii, no vo svete motokrosu to tak ešte donedávna nebolo. MXGP Pro ako oficiálna motokrosová hra sa to snaží vynahradiť, avšak nie veľmi úspešne.

Tennis World Tour - Recenzia

Tennis World Tour - Recenzia

Množstvo športových nadšencov sa každoročne teší na nové vydania svojich obľúbených sérií v podaní NHL, FIFA, NBA či NFL. Priaznivci bieleho športu to ale majú o čosi ťažšie. Od poslednej poriadnej tenisovej simulácie ubehlo už sedem rokov a doby hier ako Virtua Tennis či Top Spin už sú, zdá sa, preč. Podarí sa novinke Tennis World Tour kvalitatívne nadviazať?

Onrush - Recenzia

Onrush - Recenzia

Pamätáte si na hry typu Flatout, Burnout Paradise a im podobné? Tieto arkádové „preteky“ boli vždy zárukou skvelej zábavy, no v posledných rokoch ich veľa nevídame a ich popularita u vývojárov poklesla. Teraz tu ale máme Onrush!