Zdá sa, že Samsung stojí za revolúciou v dĺžke načítavania hier v Playstation 5

Zdá sa, že Samsung stojí za revolúciou v dĺžke načítavania hier v Playstation 5

Podložil to dokonca vlastným grafom.

Jedna vec, ktorú Sony sľubuje od kedy začali zverejňovať prvé útržky informácií o Playstation 5 je takmer neuveriteľný rozdiel v dĺžke nahrávacích obrazoviek oproti Playstation 4. Samozrejme, PC hráči sa niekde v kúte potichu smejú, no konzoloví hráči sú zvyknutí, že si popri načítavaní hry môžu ísť pokojne urobiť kávu. To sa však má zmeniť a za všetko hovorí jedno video.

A zdá sa, že technológiu, ktorá konzole Playstation 5 umožní takéto krátke nahrávacie obrazovky dodá Sony spoločnosť Samsung. Tá totiž v Tokiu ukázala, že pracuje na novom type NVMe (Non-Volatile Memory Express) SSD čipov, ktoré budú „inštalované na hernej konzole, ktorá bude vydaná v roku 2020.“ A nakoľko na obrázku sa nachádza Dualshock ovládač, asi nie je pochýb o tom, pre ktorú konzolu je táto technológia určená.

Samsung v grafe ukázal o aký časový rozdiel by malo ísť. Monster Hunter World sa na klasickom disku načíta za 38 sekúnd, na klasickom SSD disku je to 13 sekúnd a na tejto novej technológii by to mala byť menej ako polovica. A ak to tak skutočne bude, tak sa máme na čo tešiť.

Microsoft však pravdepodobne v tejto oblasti zaostávať nebude a taktiež kladie veľký dôraz na rýchlosť načítavania pri svojej konzole Project Scarlett.

Zdroj: VGC

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk