Sony: Je priskoro hodnotiť našu marketingovú kampaň Playstation 5

Sony: Je priskoro hodnotiť našu marketingovú kampaň Playstation 5

 

Konkurencia je v tomto ohľade popredu.

Zatiaľ čo Microsoft otvorene hovorí o svojej novej konzole, Xbox Series X, tak Playstation 5 je stále zahalená veľkým rúškom tajomstva. Už od decembra vieme ako bude konzola od Microsoftu vyzerať, vieme všetky technické parametre a dokonca sme sa už dočkali aj prvej ukážky next-gen hry (Hellblade 2) a to všetko so sebavedomým vystupovaním Microsoftu, kde prvý zádrheľ nastal prakticky až tento mesiac, počas Inside Xbox.

Naproti tomu sme sa od Sony dočkali odhalenia loga (ehm...), odhalenia ovládača (lebo Sony sa bálo, že ovládač leakne bez oficiálneho ohlásenia) a predstavenia technických špecifikácií, ktoré však vyvolalo veľké množstvo nezodpovedaných otázok. Zároveň ešte nevieme, ako bude vyzerať samotná konzola. 

A zdá sa, že súčasná situácia z hľadiska marketingu novej konzoly znepokojuje aj investorov spoločnosti Sony, ktorí sa na správnosť postupu Sony spýtali priamo finančného šéfa Sony, Hirokiho Totokiho:

Marketing novej generácie konzoly od Sony nám pripadá omnoho slabší ako v prípade Microsoftu a Xboxu – mnoho ľudí sa sťažuje, že Sony zaostáva za Microsoftom. S blížiacim sa vydaním Playstation 5 teda prichádza otázka, akú známku si podľa vás zaslúži marketingové oddelenie Sony a či ide marketing konzoly podľa plánu.“

Totoki odpovedal: „Snažíme sa postupovať strategicky, no robíme maximum. Čo sa týka úspechu alebo neúspechu marketingu, tak tu by som radšej počkal na predaje konzoly predtým, ako si vytvoríme nejaký úsudok.“

Podľa rôznych informácií z prostredia Sony plánuje spoločnosť plné odhalenie svojej konzoly 4. júna 2020, no kvôli pandémii koronavírusu sa toto načasovanie môže ešte zmeniť. 

Zdroj: VG247

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk