Skutočný generačný skok.
Asi sa nenájde veľa ľudí, ktorých by demo Unreal Engine 5 s názvom Lumen in the Land of Nanite neohúrilo. Aj keď hry sa pravdepodobne tomuto vizuálu ešte dlho nepriblížia, tak celá ukážka aspoň nastavila latku, ku ktorej by sme mali postupne kráčať.
Laici však nevenujú pozornosť rôznym názvom technológií ako Lumen a Nanite a skôr potrebujú vizuálnu ukážku skoku vpred. A práve tú nám poskytol 3D dizajnér Pasquale Scionti, ktorý sa rozhodol vytvoriť 3D prostredie, ktoré by sa približovalo tomu v Lumen in the Land of Nanite, no v Unreal Engine 4.25. A práve na ňom vidieť, aká je sila nového enginu.
V tomto 3D prostredí použil Scionti technológiu Quixel Megascans, vďaka ktorej sa aspoň trochu priblížil vizuálu z dema. Taktiež použil technológiu ray-tracingu, ktorú však napríklad demo nepoužívalo. Ak si však pozriete porovnávací obrázok, tak sa sami presvedčíte, že komplexnosť scény je v Unreal Engine 5 na úplne inej úrovni ako v Sciontiho deme. To však neznamená, že jeho scéna vyzerá zle.
Zároveň treba podotknúť, že zatiaľ čo demo bolo prácou mnohých vývojárov v Epicu, tak toto je výtvor jedného človeka. Scionti zatiaľ neprezradil, či toto demo vydá, aby sme ho mohli otestovať na našich počítačoch a tak sa zatiaľ môžeme iba kochať.