Toho sa však ale asi nedočkáme.
Chvíľu sa zdalo, že 60FPS bude v budúcej generácii konzol štandardom. Playstation 5 a Xbox Series X majú určite výkon na to, aby tak aj stalo. Naše nádeje však boli celkom rýchlo zhatené a vyzerá to tak, že minimálne Sony bude uprednostňovať tradičných 30FPS, minimálne pri svojich first-party hrách. Niektoré síce ponúknu možnosť „výkonnostného módu“ (Remake Demon’s Souls), no tie hlavné ako Horizon: Forbidden West či Spider-Man: Miles Morales boli odprezentované v 30FPS a zdá sa, že to je aj cieľom štúdií Guerrilla Games a Insomniac.
Prečítajte si tiež
4K a 60FPS nebude štandardom ani na Playstation 5 konzole
Ako by však vyzeral Spider-Man v 60FPS? Túto otázku si položila redakcia Digital Foundry a jej redaktor Richard Leadbetter sa pustil do nahrávania raw záberov z jednotky na konzole Playstation 4 Pro. Následne z nahraných záberov odstránil každý druhý frame a všetko to následne upravil cez Adobe After Effects‘ Pixel Motion Frame Blending technológiu, ktorá navodila pocit, ako keby hra fungovala v 60FPS.
A ide o skutočne nádherný pohľad.
Zdá sa však, že Insomniac touto cestou nepôjde a všetky zábery z Miles Morales boli prezentované v 30FPS. Výmenou za to však pravdepodobne získame ešte krajší vizuál, vyššie rozlíšenie a lepšie vizuálne efekty, ako napríklad hardvérový ray-tracing. Taktiež sa zvýšila hustota premávky a populácie v New Yorku. No aj tak by bola škoda, keby Insomniac ku hre nepribalil 60FPS mód. Rýchle svišťanie New Yorkom si to doslova pýta.