Po úspechu jednotky je to logický krok.
Ghost of Tsusima patril nie len k jedným z najlepšie hodnotených hier za rok 2020, ale kvalitu ocenili aj hráči a vďaka tomu sa hra stala najrýchlejšie predávanou novou IP v histórii Playstation exkluzivít. Hra už v novembri prekonala 5 miliónov predaných kópií a medzičasom pribudli určite ďalšie. Preto je veľmi pravdepodobné, že vývojári zo štúdia Sucker Punch sa budú tomuto svetu venovať aj naďalej.
A potvrdzuje to aj ponuka práce na oficiálnej stránke vývojárskeho štúdia. Sucker Punch totiž hľadá dizajnéra súbojových systémov v hre a ten bude mať za úlohu prototypovanie, vytvorenie a balans nepriateľov, hráčskych schopností a systémov progresu a taktiež sa bude podieľať na hernom dizajne.
Zaujímavé však je, že Sucker Punch v podmienkach vyžaduje, aby záujemca o prácu hral hru Ghost of Tsushima a aby chápal základné herné systémy v tejto hre. Taktiež má mať minimálne 3-ročnú skúsenosť tvorby AAA hier alebo na pozícii dizajnéra.
Samozrejme, toto určite nie je oficiálnym potvrdením, že štúdio pracuje na dvojke, no akosi dáva zmysel, že ak štúdio chce po záujemcovi o prácu, aby mal odohraný Ghost of Tsushima, tak je to asi preto, že chcú v tomto svete zostať.
Ak je teda Ghost of Tsushima 2 vo vývoji, tak predpokladáme, že hra bude určená výhradne pre Playstation 5 konzoly.