Veľká pocta.
Šéf vývoja Ghost of Tsushima Nate Fox a kreatívny šéf Jason Connell sa dočkali veľkej pocty. Stali sa totiž permanentnými ambasádormi mesta Tsushima na japonskom ostrove Nagasaki. Tejto pocty sa dočkajú zatiaľ iba digitálne kvôli reštrikciám na cestovanie (pandémia COVID), no dočkajú sa ocenenia a aj ďakovného listu.
Navyše, v spolupráci so Sony Interactive Entertainment pripraví mesto novú turistickú kampaň založenú na materiáloch z hry, a ktorá bude dizajnovaná tak, aby motivovala fanúšikov, aby sa o ostrove a jeho histórii naučili viac.
„Fox a Connell rozšírili názov a históriu Tsushima do celého sveta úžasným spôsobom. Dokonca ani mnohí Japonci nepoznajú históriu Gen-ko obdobia. Keď ide o svet, názov a lokalitu Tsushimy je to veľká neznáma, takže sme im veľmi vďační za to, že porozprávali náš príbeh v úžasnej grafike a so skvelým príbehom,“ povedal primátor Tsushimy Hiroki Hitakatsu.
„Nevymenoval som ich preto, aby som v budúcnosti chcel niečo vytvoriť. Vďaka nim dvom, Sucker Punch Productions a SIE som počul o ľuďoch po celom svete, ktorí sa dozvedeli o Tsushima cez ich prácu a teraz chcú vidieť Tsushimu naživo.“
Hitakatsu navyše po zdvihnutí všetkých reštrikcií na cestovanie pozval Foxa, Connella a celý tím Sucker Punch na návštevu Tsushimy.
Nedávno sme taktiež informovali, že vďaka popularite hry sa podarilo vyzbierať peniaze na opravu svätyne
Prečítajte si tiež