Úspešne?
Pred niekoľkými dňami sme vás informovali, že spolu s next-gen patchom pribudne 18. marca do hry Marvel’s Avengers aj jeden nečakaný darček – viac grindu. Získavanie levelov od 25 do 50 sa výrazne spomalí a vývojári to v pôvodnom blogovom príspevku odôvodnili tým, že získavanie levelov je prirýchle, čo spôsobuje zmätok u nových hráčov hry… A treba povedať, že z tohto vysvetlenia komunita nadšená nebola.
A tak sme sa dočkali druhého pokusu o vysvetlenie celej situácie. To sa udialo na sociálnej sieti Reddit, kde sa k problematike a dôvodom vyjadrili vývojári.
Podľa nich súčasný systém škálovania XP bodov nebol nastavený dobre – s nárastom levelov narastá totiž aj sila hráčov a tí si tak vedia s nepriateľmi poradiť jednoduchšie. Výsledkom toho bolo, že „Level Up“ nastal 2-3x počas jedenej misie, ktorá trvá 10-20 minút.
Podľa vývojárov to spôsobovalo problém toho, že hráč sa nestihol naučiť jeden nový pohyb, alebo zistiť vplyv konkrétneho perku a už musel skúšať ďalší: „Chceme aby sa hráči levelovali. Chceme vidieť čo najviac hráčov levelovať čo najviac hrdinov, pretože hrať s plnou zostavou Avengerov je tá najväčšia zábava v hre. No nechceme, aby tento zážitok prerástol cez hlavu a zabránil tomu, aby hráči experimentovali s novými možnosťami, ktoré sú naviazané na každé získanie schopnosti.“
Po novom by získanie maximálneho levelu na jednu postavu malo trvať 3-5 hodín. Hra bude po pridaní Hawkeya obsahovať 8 postáv. A 8×3-5 hodín je celkom jednoduchá matematika.
„Táto zmena taktiež urobí úvodné levelovanie trochu rýchlejším, čo dá hráčom výhodu v boji s nepriateľmi na začiatku a tým pádom sa budú môcť skôr cítiť ako superhrdinovia.“
Z reakcií je však zrejmé, že ani toto odôvodnenie fanúšikov hry veľmi nepresvedčilo.
Prečítajte si tiež