Menej strachu, viac akcie.
Producent hry Resident Evil Village Cojuši Kanda v rozhovore pre Axios Gaming naznačil, že v Resident Evil Village nemáme očakávať také veľké množstvo strašidelných zážitkov, ako tomu bolo pri hraní Resident Evil 7.
„Keď vyvíjame novú Resident Evil hru, tak naším cieľom nie je vždy urobiť novú hru hororovejšiu, ako tá predtým, ale chceme nájsť balans medzi strašidelným, no zábavným zážitkom pre hráčov.“
„Spätná väzba, ktorú sme dostali ohľadom Resident Evil 7 bola taká, že hra bola príliš strašidelná na hranie. V tomto ohľade sme sa však o to snažili a preto to bol pre nás kompliment. No zároveň je naším cieľom vytvoriť niečo do čoho sa budú chcieť pustiť všetci hráči a preto sme sa rozhodli trochu poľaviť v krivke napätie oproti Resident Evil 7 aby hráči neboli v konštantnom strachu.“
Kanda naznačil, že jeden aspekt, ktorý oddeľuje sedmičku a Village je prostredie. Zatiaľ čo sídlo Bakerovcov bolo sériou uzavretých miestností, čo samo o sebe vytvára napätie, tak dedinka vo Villlage poskytne viac priestoru a viac voľnosti.
„Pri Village sme sa snažili pristúpiť k vytváraniu napätia inak. Dedina je totiž otvorená a hráči tak nevedia, čo sa skrýva za stromami. Niečo, čomu sme taktiež venovali pozornosť bola krivka napätia. Zistili sme totiž, že hráči získavajú imunitu voči strachu, keď sú neustále vo vypätých situáciách.“
„Tieto chvíle útechy tak budú fungovať ako nárazník, aby hráči neboli úplne znecitlivení voči hororu v hre. Miestnosti na ukladanie v mnohých Resident Evil hrách sú skvelým príkladom toho, ako to funguje, pretože hráči sa tam môžu nadýchnuť s vedomím, že sú v bezpečí.“
Ako veľmi hororový bude Resident Evil Village zistíme už 7. mája 2021.