Next-gen (ne)optimalizácia.
Januárová Xbox Series X/S exkluzivita The Medium prišla po vypršaní exkluzivity aj na PlayStation 5 a tak nastal čas na porovnanie jednotlivých verzií. A týmto porovnaním sa naplnili predpoklady, že samotná hra má problémy s optimalizáciou, pretože PlayStation 5 verzia taktiež nie je ideálna.
Tejto verzii hry totiž napríklad chýba ray-tracing, ktorý v Series X verzii bol. Výsledkom toho je, že PlayStation 5 verzia dosahuje v niektorých momentoch hry vyššie rozlíšenie. Hra dokáže na Series X klesnúť aj na 1080p, no na PlayStation 5 je najnižším rozlíšením 1260p.
PlayStation 5 verzia navyše trpí nepríjemným stutteringom a kvalita tieňov je taktiež nižšia. Oproti Series X verzii je však lepší anisotropic filtering.
Xbox Series X verzia vyhráva prekvapujúco v dĺžke nahrávacích obrazoviek a to dosť výrazným pomerom.
Navyše, hráči, ktorí si hru zakúpili na PlayStation 5 hlásia aj to, že haptic feedback nie je implementovaný úplne korektne, čo má za následok divný pocit pri hraní.
Prečítajte si tiež