Keď nie je Halo, tak je aspoň toto.
Multiplayer Halo Infinite pripomenul hráčom, aké skvelé dokážu byť aréna multiplayerové strieľačky vo svete, ktorému vládne Battle Royale a aj preto sa hra stále drží na prvom mieste rebríčka popularity na Xboxe a to takmer dva mesiace po vydaní. Vydanie tejto hry malo však aj vedľajší efekt.
A ten si pochvaľuje štúdio 1047 Games, tvorcovia hry Splitgate, ktorá kombinuje aréna strieľačku so zaujímavou Portal-like mechanikou. Šéf štúdia 1047 Games Ian Proulx totiž vyhlásil, že vydanie Halo Infinite pomohlo popularite ich hry na PlayStation konzolách. Tam totiž Halo Infinite dostupný nie je a tak hráči siahli po…niečom podobnom.
„Som rád že Halo Infinite vyšiel. Myslím si, že z dlhodobého hľadiska si Halo Infinite a Splitgate pomôžu. Na trhu je totiž teraz veľa šumu okolo Battle Royale žánru a tieto hry prinášajú hráčov späť k arénovým strieľačkám.“
„Viete, existuje mnoho detí, ktoré nikdy nehrali Halo, však? Existuje mnoho ľudí, ktorí nehrali Quake alebo Unreal Tournament. Nikdy nehrali podobné hry. A dať im možnosť zažiť takúto hru je skvelé pre žáner ako celok.“