Ako si hra uctí pôvodný materiál?
V septembri sme sa dočkali oficiálneho potvrdenia, že štúdio Aspyr pracuje na remaku legendárnej RPG hry štúdia BioWare Star Wars: Knights of the Old Republic. Z hry samotnej sme zatiaľ nevideli ani sekundu, no vieme, že bude časovou exkluzivitou pre PlayStation 5 a PC.
Legitímnou otázkou však je, ako sa bude remake KOTOR hrať. Totižto, pôvodná hra bola taktickou RPG hrou na ťahy, no akosi sa nám nechce veriť, že v roku 2023 (alebo kedy tá hra vôbec príde) sa dočkáme hry, ktorá bude mať takýto súbojový systém akokoľvek negatívne sa to bude zdať fanúšikom pôvodnej hry. A ak zmýšľate podobne, tak možno ďaleko od pravdy nebudete.
Známy Youtuber MrMattyPlays, ktorý bol jedným z prvých ľudí, ktorí informovali o vývoji remaku KOTOR totiž prezradil, že podľa jeho informácií bude hra obsahovať akčný súbojový systém na štýl hier God of War alebo NioH. Zároveň však dodal, že hra bude mať niekoľko módov hrateľnosti, takže je pokojne možné, že hráči dostanú na výber, či preferujú starý štýl hrania, alebo tento nový.
Ak by ste dostali na výber tradičný KOTOR súbojový systém alebo akčný variant, ktorý by ste si vybrali?