A málo by ich asi nebolo.
Telenovela s názvom Days Gone 2 nedáva spávať ani po roku a to primárne vďaka dvojici šéfov vývoja jednotky, ktorí neustále pripomínajú, ako bola zamietnutá tvorba pokračovania, čo pravdepodobne prispelo k ich odchodu zo štúdia Sony Bend.
Prečítajte si tiež
Pokračovanie Days Gone vraj zrušilo samotné štúdio Bend, nie Sony
A Jeff Ross sa v rozhovore pre USA Today rozpovedal o tom, aké mali nápady pre vytvorenie pokračovania, ktorého sa však bohužiaľ nedočkáme. Podľa neho by bola hra Days Gone 2 „definitívou verziou“ konceptu hry Days Gone a znamenala by hru „pri ktorej by sa vývojári nemuseli ospravedlňovať.“
Podľa neho by pokračovanie nasledovalo príbeh postáv Deacona a Sarah: „Áno, boli by spolu, no možno nie šťastní. Čo by sme s tým mohli spraviť? Zobrali sa pred apokalypsou, no čo budúcnosť?“
Pokračovanie by dalo hráčom viac „hračiek“ a to vďaka technológii, ktorú získal Deacon od NERO v prvej hre: „Určite by sme ponechali silný dôraz na príbeh. Samozrejme by sme nechali motorku. A myslím, že by sme expandovali čo sa týka technického smerovania, pretože máme túto NERO technológiu, takže čo by sme s ňou spravili?“
„Tón by sa zmenil smerom k novej realite. A myslím si, že by to bolo viac…nechcem povedať ako Avengeri, ale niečo, kde by hráči mali zdroje toho, čo mala predtým vláda.“
Okrem toho by sa Deacon naučil v pokračovaní plávať a hra by obsahovala oveľa menej insta-fail stealth sekcií. Podľa Rossa mohla byť dvojka masívnym zlepšením oproti jednotke: „Najprv sa musíte naučiť plaziť, aby ste sa naučili chodiť a chodiť predtým, ako sa naučíte bežať. Videl som Days Gone ako trilógiu. Prvá hra – Batman Arkham alebo prvý Uncharted – základy. A následne budovať na týchto základoch.“
Bohužiaľ, ako by Days Gone 2 dopadol sa nedozvieme. Štúdio totiž pracuje na novej hernej značke, ktorá však bude podobne ako Days Gone umiestnená do otvoreného sveta.