Aj to je názor.
Days Gone patrí do malej skupiny hier od PlayStation Studios, ktorým sa nepodarilo preraziť a aj preto Sony neschválilo vytváranie pokračovania. Príbeh Deacona vo svete zamorenom freakermi získal pri vydaní priemer iba 72/100, pričom recenzenti sa často sťažovali na nezaujímavý herný svet, technické problémy a slabý príbeh.
Režisér hry John Garvin, ktorý medzitým prešiel do štúdia Liithos Entertainment má však na to svoje vlastné vysvetlenie. Priznal síce, že technické problémy boli súčasťou kritického neúspechu hry, no ďalším dôvodom boli podľa neho „woke“ redaktori, ktorí hru recenzovali.
V už zmazanom príspevku na sociálnej sieti Twitter napísal tri dôvody neúspechu hry:
1) Mal technické problémy, ako sú chyby, streamovanie a framerate.
2) Recenzenti, ktorí sa neobťažovali, aby hru skutočne hrali.
3) A po tretie, mala „woke“ recenzentov, ktorí nedokázali zvládnuť drsného bieleho motorkára, ktorý sa pozerá na zadok svojej partnerky.
John Garvin
To, že svoj príspevok na Twitteri zmazal asi vypovedá o tom, ako ho prijala herná komunita a hlavne komunita herných redaktorov.
Už dávnejšie sa Garvin vyjadril, že jedným z dôvodov, prečo Days Gone nedostane pokračovanie je fakt, že si hru kúpilo málo ľudí za plnú cenu.
Bend Studio v súčasnosti pracuje na novej značke v otvorenom svete s multiplayerom.