Z expanzie plná hra.
Šnúra nakoniec prerušená nebude. Aj keď to chvíľu vyzeralo, že rok 2023 bude prvým v priebehu dvoch dekád, kedy sa nedočkáme vydania novej Call of Duty hry, nakoniec je všetko inak a ani v tomto roku nová hra v sérii chýbať nebude. Po minulotýždňovej reportáži redaktora Insider-Gaming Toma Hendersona to potvrdil aj redaktor Bloomberg Jason Schreier.
Prečítajte si tiež
V roku 2023 sa predsa len dočkáme nového dielu Call of Duty
Ten prezradil, že tohtoročné pokračovanie Call of Duty bude „rozšírením Modern Warfare 2,“ no ponúkne dostatok obsahu, aby si Activision dokázal obhájiť nálepku plnohodnotnej hry. Súčasným plánom je umožniť presun máp a herných módov z Modern Warfare 2, no zdroje Schreierovi potvrdili, že plány sa pred vydaním ešte môžu zmeniť.
Pôvodným plánom Activision Blizzard bolo vydať v tomto roku expanziu pre Modern Warfare 2, no tento plán sa neskôr transformoval na vydanie plnej hry s novou nádielkou obsahu. Vzhľadom na to, že Activision Blizzard umožnil odklad Call of Duty hry od Treyarchu (pravdepodobne nový Black Ops diel) na rok 2024, tak úlohu na vytvorenie tohtoročného Call of Duty dostalo štúdio Sledgehammer Games, tvorcovia Call of Duty Vanguard z roku 2021.
Here’s what’s up with this year’s Call of Duty:
— Jason Schreier (@jasonschreier) February 23, 2023
– It’s more Modern Warfare — led by Sledgehammer, supervised by Infinity Ward
– Was originally „premium expansion“ but morphed into full game
– Current plan is to continue MW2 story and carry over MW2 contenthttps://t.co/PQGONp8Bks
Táto nová Call of Duty hra bude obsahovať novú kampaň pre jedného hráča a niekoľko multiplayerových máp. Oficiálny názov hry zatiaľ nie je známy, no Schreier podotkol, že hra sa pravdepodobne nebude volať Call of Duty: Modern Warfare 3.
Panujú však obavy, či sa všetko stihne načas. Vzhľadom na to, že Vanguard vyšiel v roku 2021 je faktom, že Sledgehammer Games dostalo za úlohu vytvoriť nové Call of Duty za menej ako dva roky. Ako obyčajne však Activision pridelil tomuto štúdiu podporu ďalších štúdií vrámci rodiny Activision (High Moon, Demonware, Beenox, Toys for Bob atď.).
Activision údajne v jednu chvíľu plánoval zmenu stratégie pri vydávaní Call of Duty hier – podsérie Modern Warfare a Black Ops sa mali striedať s dvojročnými odstupmi, čo by dalo každej hre 4 roky vo vývoji. V súčasnosti sú však všetky plány nejasné, nakoľko Activision Blizzard je stále v procese predaja spoločnosti Microsoft a je dosť možné, že od výsledku tejto akvizície sa bude pripravovať aj budúca stratégia Call of Duty hier.