• Take-Two: Zvýšenie cien hier na nových konzolách je odrazom zvýšenej kvality zážitku

  • Veľký Letný Výpredaj na Playstation 4 sa rozšíril o ďalšie skvelé hry

  • Pozrite si príslušenstvo k Playstation 5 v plnej kráse a zo všetkých uhlov

  • Microsoft veľmi príjemne prekvapil (a trochu znemožnil Sony), no používatelia iPhonov sa môžu sťažovať u tvrdohlavého Tima

  • xCloud mieri na Android zariadenia a od 15. septembra bude dostupný aj u nás

  • Bloomberg: Ďalšie veľké PlayStation 5 oznámenie má doraziť v druhej polovici augusta

The Order: 1886 má prekvapivo krátky gameplay

The Order: 1886 má prekvapivo krátky gameplay

Na mnohých herných fórach práve prebiehajú búrlivé rozhovory točiace sa okolo PS4 exkluzivity The Order: 1886, single-player hry, ktorú bude možné prejsť pokojným tempom za šesť hodín. Mnohí hráči sú, samozrejme, nespokojní a žiadajú od štúdia zodpovedného za tento titul vysvetlenie. Ready at Dawn zaujalo ale dosť zvláštny postoj.

Na The Order: 1886 pracovalo vyše 120 ľudí, čo je naozaj vidno. O tomto titule sa hovorí ako o jednom z najkrajšie vyzerajúcich titulov pre PS4. Prostredie, efekty a postavy sú prepracované naozaj dokonale. Mechaniky sú v tejto hre takisto skvelé. Jednoducho, The Order: 1886 má obrovský potenciál. Ponúka sa tu teda jedna otázka, prečo ho nevyužiť? Pre single-player titul je šesť hodín hrania skrátka zúfalo málo.

Ru Weerasuriya, riaditeľ štúdia Ready at Dawn, sa k otázkam a pripomienkam týkajúcich sa času hrania vyjardil takto: "Viem, že tu sú nejaké čísla a viem, prečo sa objavujú otázky. Viem, že boli zverejnené nejaké čísla, ktoré v skutočnosti nie sú pravdivé. Je nemožné(!) dokončiť hru za taký čas, takže vieme, že čísla sú nesprávne." Nemožné sa stalo možným a na Youtube účte "PlayMeTrough" sa objavilo video, v ktorom tento používateľ dokázal prejsť hru (aj so všetkými cut-scénami) za päť a pol hodiny.

Weerasuriya poskytol rozhovor portálu eurogamer.net, kde vysvetľoval, prečo je The Order: 1886 tak krátky. "Dĺžka hry je dôležitá. Každá hra potrebuje nejaký čas na povedanie svojho príbehu. Niektoré môžu byť krátke, a niektoré môžu byť dlhé. (...) Aby som vám povedal pravdu, to, že sa ľudia chcú počas hrania stále baviť a mať veci, ktoré môžu hrať dlhšie, je nám jasné a vždy to máme v hlave, ale herný priemysel má svoju diverzitu. Keď sa pozrieme 10 rokov do minulosti, spomenieme si, že boli hry, ktoré sme si zahrali raz, a boli hry do ktorých ste sa mohli vrhnúť znova a aj tak získať niečo nové. Presne toto sme spravili v našej hre. Môžete sa ku nej kedykoľvek vrátiť a vyťažiť z nej viac."

Pri rozhovore Weerasuriya vyhlásil, že "dĺžka game-play je relatívna kvalite. Je to presne ako vo filmoch. To, že má film tri hodiny neznamená, že je lepší ako ostatné." Ďalej sa už na túto tému vyjadrovať odmieta.

Určite je pravda, že je lepšie príbeh okrátiť o nudné časti a vytvoriť ho nabitý akciou. Je možné, že si v tejto hre predĺžime gameplay skúmaním máp a podobne. Každopádne, všetci si budeme môcť urobiť vlastný názor už v piatok 20. februára, keď bude The Order: 1886 celosvetovo vydaný.

Zdroj:  vg247.com, eurogamer.net

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk