• V Red Dead Redemption 2 môžete stretnúť nahého muža, ktoré vychovali vlci

  • Sony posiela hráčom šeky vo výške 10$

  • Henry Cavill si za rolu Geralta zhrabne solídne peniaze

  • Trust GXT 333 Goiya - Recenzia

  • Nominácie The Game Awards 2018 boli ohlásené

  • Neuveríte, za čo dostal Artem Moskowsky 20 000 dolárov od spoločnosti Valve

Vedeli ste, že Nathanovi Drakeovi v hrách Uncharted vezme celý život vždy len jedna guľka?

Vedeli ste, že Nathanovi Drakeovi v hrách Uncharted vezme celý život vždy len jedna guľka?

Autoheal nie je tak celkom autoheal.

Nathan Drake nie je žiaden superhrdina a ani neuveriteľne šikovný borec s nadľudskou výdržou. Nathan Drake má jednoducho len z pekla šťastie. Hovoríme teraz o jeho schopnosti poňať neuveriteľné množstvo striel vypálených presne do jeho tela dokumentovanými červenými artefaktami na obrazovke ešte predtým, než definitívne padne. Povieme vám tajomstvo, žiadne guľky Nathan v skutočnosti nedostáva. Červené artefakty indukujú niečo úplne iné.

Červené artefakty znázorňujú šťastie, s akým sa Nathan vyhýba guľkám (respektíve s akou nepresnosťou na neho pália nepriatelia). Čím viac artefaktov na obrazovke, tým sa jeho šťastie znižuje až do bodu, kedy Nathana predsa len jeden náboj nakoniec trafí a on umiera. Skrývanie sa za rohmi, kým sa tento dobrodruh "nevylieči" nie je v skutočnosti samoliečenie, ale vo svojej podstate len utlmenie celkového stresu zo situácie zo strany nepriateľov, respektíve rizika, ktoré v tejto chvíli Nathan čelí.

Toto zistenie priniesol na Twitter animátor hry Jonathan Cooper a fakt potvrdila aj samotná Amy Hennigová, scénaristka série. Tá sa nechala počuť, že to bol aj pôvodný zámer, aby hra mala nádych klasických akčných filmov, v ktorých akčných hrdinov nikdy netrafí nič. Teda ale aspoň takmer nič.

Zdroj: VG247

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Odber noviniek

Gamesite.sk
Zoznam.sk