Tvorcovia ukázali koncepty z raného štádia vývoja.
Vedúci vývoja God of War Cory Barlog sa podelil s konceptami pri vývoji PS4 exkluzivity God of War. Koncepty zverejnil počas podujatia Devcom. Podľa nich autori uvažovali o tom, že príbeh Kratosa bude umiestnený do starovekého Egypta, namiesto severskej mytológie, kde sa hra nakoniec hra odohrávala.
Barlog prezradil, že jeho hlas bol rozhodujúci pri rozhodovaní, kde bude hra umiestnená. Pre umiestnenie hry sa autori rozhodli kvôli tomu, že chceli hru viac zamerať na postavu Kratosa a jeho syna, čo by im umiestnenie hry do Egypta neumožnilo.
Cory Barlog si taktiež zaspomínal, že mnoho jeho spolupracovníkov nebolo úplne nadšených z nápadu, že Kratos by mal byť otcom pre chlapca s lukom a že mnoho hráčov, ktorí testovali hru nemali veľa dobrých slov na to, že Kratos plnil fetch questy pre Freyu.
Prečítajte si tiež
God of War – Recenzia
Pre hru však nakoniec všetko dopadlo dobre. Recenzie boli famózne a predaje pre Sony skvelé. Hra taktiež ukázala, že aj v dnešnej dobe je na trhu miesto pre klasické hry pre jedného hráča. Je však zaujímavé sledovať, ako jedno rozhodnutie mohlo zmeniť vývoj hry.