• Dojímavá reklama Microsoftu: „Keď sa môže hrať každý, všetci sme víťazi.“

• Astro Bot: Rescue Mission - Recenzia

• Muž rozbil výklad v Gamestope, pretože nemohol vrátiť Fallout 76

• Legendárny Half-Life dnes oslavuje 20 rokov! Pamätáte si ešte na hodiny strávené v tomto nebezpečnom svete?

Recenzie na Battlefield V sú vonku: Hra má byť decentným prírastkom do dlhotrvajúcej série

V ako Victory. V prípade recenzií určite.

Kontroverzie vyvolávajúci Battlefield V je po vývoji plnom výsmechu a zlosti zo strany hráčov a nie príliš oslavnými dojmami z bety už zrecenzovaný niekoľkými svetovými webmi. Podľa hodnotení môžeme vidieť, že tak zle to napokon vôbec nedopadlo, Pravdepodobne nepôjde o ten najlepšie hodnotený diel série. no to podľa všetkého neznamená, aby sme mali nad hrou zlámať palicu.

Podľa recenzií je isté, že Dice počúvalo fanúšikov, načúvalo feedbacku a upravii hru podľa názorov samotných hráčov. Vďaka tomu má Battlefield V byť veľmi podarenou strieľačkou, ktorá je najsilnejšia práve v multiplayeri. Singleplayer má byť o niečo odosobnejšou časťou hry, v ktorom sa budete ťažšie zosobňovať s postavami, za ktoré hráte. Multiplayerové mapy sú rozmanité, class systém je funkčný, hoci trocha málo výrazný a zbraní je tu viac ako len dostatočný počet.

Digital Chumps uvádza, že multiplayerové módy sú omnoho zábavnejšie ako v predchádzajúcom Battlefield I a CGMagazine zase považuje hru za fantastickú strieľačku. GamesRadar je ale o niečo prísnejší a hoci vyzdvihuje pocit zo streľby za najlepší zo série, je kritický k počtu prítomných máp. PC Gamer vraví, že hra je výborná, len neprináša veľa výrazných zmien a napríklad God is a Geek tvrdí, že multiplayer je fantastický.

Recenzií zatiaľ nie je veľa, no podľa všetkého to vyzerá, že nepôjde o žiadne faux pas. Taktiež treba brať na zreteľ, že niektoré weby udelia známku, až bude hra vydaná a strávia s ňou viac času v reálnom multiplayeri.

• CGMagazine - 8/10
  • Digital Chumps - 9/10
  • GamesRadar - 3,5/5