• Asus TUF Gaming K5 - Recenzia

• Persona Dancing: Endless Night Collection - Recenzia

• Lamax MusiCan1 - Recenzia

• Mutant Year Zero: Road to Eden - Recenzia

• Loria - Recenzia

Lamax Dots1 - Recenzia

Lamax Dots1 - Recenzia

Určite to všetci poznáte. Cestujete niekde vlakom, autobusom, idete von, chcete si zašportovať alebo len tak ležíte doma v posteli a chystáte si do uší pustiť vašu obľúbenú muziku. V tom ale nastane problém s káblom, ktorý sa jednoducho sám zauzlí, aj keby ste ho položili na stôl. Káblové slúchadlá sa pomaly stávajú prežitkom a čoraz viac im konkurujú bezdrôtové. Je síce pravda, že najväčším problémom je kapacita batérie, no Lamax sa snaží prostredníctvom štupľových slúchadiel toto negatívum eliminovať celkom zaujímavým spôsobom.

Persona Dancing: Endless Night Collection - Recenzia

Keď pred pár rokmi spoločnosť Atlus ohlásila, že jej RPG Persona 4 dostane spin-off s podtitulom Dancing All Night, mnohí si mysleli, že pôjde o čistý „fanservice", ktorým sa snaží úspešnú dojnú kravu vyžmýkať až do poslednej kvapky. Nakoniec sa však z Dancing All Night vykľula solídna rytmická hra vzdávajúca hold vynikajúcim soundtrackom Shojiho Megura, ktorá zároveň uveriteľne nadviazala na pôvodný titul vlastným príbehom vo forme vizuálneho románu.

Lamax MusiCan1 - Recenzia

Lamax MusiCan1 - Recenzia

Nie je to tak dávno, čo odštartoval obrovský trend tínedžerov a detí, ktorým sú bluetooth reproduktory. Samozrejme, nevravím, že takéto zariadenia sú len pre mládež, využiteľné sú totiž takmer všade a pre každého. Nie je nutné sa s nimi prechádzať po meste, skôr nájdu uplatnenie na miestach, kde mobilný reproduktor nestačí a bežné reproduktory k počítačom či notebookom nie sú k dispozícii. V popredí sú už dlhšie značky Lamax a JBL. My sa v tejto recenzii pozrieme na bezdrôtový reproduktor prvej z nich s názvom MusiCan1.

Mutant Year Zero: Road to Eden - Recenzia

Fanúšikovia hier s ťahovými bojmi v štýle X-COM majú tento rok poriadne žne. Dočkali sa už niekoľkých titulov, ktoré potrápili ich mozgové bunky, ako boli napríklad Phantom Doctrine či Warhammer 40 000: Mechanicus. Svojou troškou prispeli aj bradaté dámy zo Švédska, ktoré ponúkli ťahový hybrid v post apokalyptickom titule Mutant Year Zero: Road to Eden.

Loria - Recenzia

Loria - Recenzia

V roku 1994 sa na franšíze Warhammer a „novej vlne“ RTS (real-time stratégií) zviezla aj dovtedy relatívne neznáma firma Blizzard. Vytvorili produkt, respektíve značku, ktorá má už dnes legendárny status vďaka svojim online nástupcom (Heroest of the Storm a World of Warcraft) pod menom Warcraft. Hra mala prvky nielen top-down RTS, ale aj dungeon crawlerov, ktoré boli ešte viac rozvinuté o rok v druhej časti a v roku 2002 naplno v tretej, ktorá sa vlastne stala základom pre moby, pretože už sa odkláňala k trendu hry so špecializovanými hrdinami.

Acer Nitro 5 - Recenzia

Acer Nitro 5 - Recenzia

Cieľom každého herného nadšenca je užiť si svoj herný zážitok v čo najväčšom rozlíšení, pri čo najlepšom možnom snímkovaní. Rozpočet sa niekedy postaví do cesty a neostáva nič iné, než nájsť akýsi kompromis medzi výkonom a cenou. Model Nitro 5 je jednou z možností. Acer pokryl trh modelom Nitro 5 v rozmedzí od 700 do asi 1350 eur. Vonkajšia schránka je rovnaká, no vnútorné komponenty sa vylepšujú s narastajúcou cenou. Poďte sa s nami pozrieť, ako obstál model so 6 jadrovým procesorom a grafickou kartou strednej triedy.

Shapeshifting Detective - Recenzia

Shapeshifting Detective - Recenzia

Už veľmi dlho, takmer od druhej polovice 90. rokov, som sa nestretol s hrou založenou na naračnej technike FMV (full motion video). Je to taká naračná technika, ktorá je založená na vopred nahratých videosúboroch, ktoré buď prezentujú dej (či informácie) v cutscénach, alebo priamo tvoria hernú zložku. V takom prípade môžeme už hovoriť o interaktívnom filme, ktorý má svoje prakorene v kine (napr. československý film z roku 1967: Kinoautomat: Člověk a jeho dům, ešte tu bol pokus v 80. rokoch: seriál Rozpaky kuchaře Svatopluka, v hlavnej úlohe s Jozefom Dvořákom, ktorý kopíroval princíp pôvodného Kinoautomatu, ale hlasovalo sa pomocou svietenia v domácnostiach - ergo na základe zvýšenej spotreby elektriny - tento spôsob je dodnes považovaný za kontroverzný z hľadiska kontrolovania populácie veľkých sídlisk).

HP Omen 15 (2018) – Recenzia

HP Omen 15 (2018) – Recenzia

Už tretíkrát sa k nám do redakcie dostal najnovší model notebooku pre hráčov HP Omen 15. V predchádzajúcich testoch dopadol obstojne, no zároveň sa našlo pár nedostatkov, ktoré len poukazovali na fakt, že HP sa stále udomácňuje v tomto segmente. Dozrel čas na absolútne hodnotenie pre HP Omen 15?

Darksiders III - Recenzia

Darksiders III - Recenzia

Nikdy som sa netajil, že som veľkým fanúšikom série Darksiders. Nebola originálna, vždy v sebe kombinovala prvky z rôznych žánrov a hier, pričom asi najzjavnejšou inšpiráciou boli tituly ako God of War, Zelda a ďalšie, a robila to skvelo. Pritom ani v tomto ohľade to nebolo až také jednoduché, pretože to vyzerá tak, že každý jeden diel v sérii si ako hlavnú inšpiráciu zobral inú hru. Jednotka sa očividne inšpirovala spomínaným God of War, zatiaľ čo dvojka išla oveľa viac do RPG systémov, štatistík, schopností a lootu. A teraz je tu trojka, ktorá opustila rozpínavosť dvojky a výsledkom je komornejší, no o to viac sústredený zážitok.

HP Omen Mindframe – Recenzia

HP Omen Mindframe – Recenzia

Okrem zvuku je veľmi dôležitou súčasťou headsetu aj ergonómia, ktorá umožňuje jeho bezproblémové používanie počas dlhých hodín. Do tejto skupiny vlastností patrí kvalitný hlavový most, pohodlné náušníky a odvod tepla z uší. Zatiaľ čo prvé dva atribúty sa podarilo majorite výrobcov vyriešiť, posledný menovaný sa toho dočkal až s uvedením headsetu HP Omen Mindframe. Ide iba o marketingový ťah alebo o podarené riešenie chladenia?

Hitman 2 - Recenzia

Hitman 2 - Recenzia

Už pri ohlásení Hitman 2 bolo zrejmé, že toto ide na istotu. A niežeby to bolo zlé, to určite nie. Fanúšikovia potrebovali po Absolution šoku niečo familiárne, čo by naplnilo potenciál série. A zdá sa, že vývojári zas našli svoj „safe space“, kde sa cítia komfortne. Otázkou však zostáva, či hra nie je až príliš komfortná.

Motorola Z3 Play - Recenzia

Motorola Z3 Play - Recenzia

Rok 2014 sa pokladá za výraznú zmenu, a to z dôvodu, že Lenovo odkúpilo známu spoločnosť Motorola. Práve Google bol sprostredkovateľom kúpy a značku Motorola vlastnil dva roky. Lenovo malo jasný cieľ – preniknúť na západný trh, konkrétne do Ameriky a tiež Európy, pričom značku Motorola ako takú vo veľkej miere zachovalo. Avšak viditeľnú spojitosť medzi Motorolou a Lenovom nájdete len na krabičke v podobe loga.

Acer Predator Helios 500 - Recenzia

Acer Predator Helios 500 - Recenzia

Herný notebook alebo radšej stolový počítač? Možnosť zobrať si prácu a hry na cesty alebo minúť o niečo menej, no byť hrami pripútaný k domovu? Táto debata si žije svojím vlastným životom už dlhé roky a nezdá sa, že by sa tak skoro našlo jej definitívne rozuzlenie. Každá strana môže mať svoje argumenty, či už ide o mobilitu alebo ušetrenie peňazí. V oboch táboroch sa ale raz za čas objaví produkt, ktorý nakláňa misky váh jedným či druhým smerom. Tentokrát do našej redakcie zavítal notebook Acer Predator Helios 500, o ktorého príchode sme vás už informovali v priebehu tohto roka.

Gigabyte Z390 Aorus Pro - Recenzia

Gigabyte Z390 Aorus Pro - Recenzia

Priznajme si to, matičné dosky až na svetlé výnimky nebývajú to, čo hráčov najviac priťahuje pri pomyslení na nadupaný herný stroj. V srdciach hráčov sú a asi aj naďalej budú na prvom mieste výkonné grafické karty a na tom druhom procesory s najviac jadrami, najlepšími možnosťami taktovania a naj-naj-naj. Keď už niekto myslí na matičnú dosku, je to väčšinou na treťom či nebodaj ešte nižšom mieste. Nehovorím, že toto poradie je úplne zlé, no výber stabilného základu, ktorý poslúži nielen teraz, ale ponúkne aj možnosti do budúcnosti ruka v ruke s bonusovou funkcionalitou, je niečo, čo by nielen hráči nemali nechávať na poslednú chvíľu.

Leisure Suit Larry: Wet Dreams Don't Dry - Recenzia

Keby mi niekto ešte pred pár rokmi povedal, že si v roku 2018 zahrám pokračovanie klasickej hry Leisure Suit Larry, vysmial by som ho. No čo osud nechcel, nemeckí vývojári z CrazyBunch sa rozhodli, že takéto pokračovanie spravia. Otázkou však ostáva, v akom stave sú dnes point&click adventúry a či stále majú čo ponúknuť. Teda, má pokračovanie Larryho vôbec čo ponúknuť súčasnému hernému publiku?