• SanDisk iXpand Base – Recenzia

• Kingston HyperX Alloy Elite RGB - Recenzia

• Logitech G Pro Gaming Headset - Recenzia

• SanDisk Extreme PRO USB - Recenzia

• WD My Passport SSD - Recenzia

The Crew 2 - Recenzia

The Crew 2 - Recenzia

Zem, vzduch, voda, spojte sa! Nie, toto nie je alchýmia, ale pokus vydavateľstva Ubisoft a štúdia Ivory Tower o revolúciu na poli pretekárskych hier označenú, ako už meno recenzie napovedá, titulom The Crew 2. Vzali si vývojári ponaučenie zo zmiešaných reakcií na prvý diel? Ponúka The Crew 2 naozaj takú veľkú revolúciu, akú Ubisoft sľúbil? Je možné, že sa zrodila budúcnosť arkádových pretekárskych hier?

SanDisk iXpand Base – Recenzia

SanDisk iXpand Base – Recenzia

Zatiaľ čo v prípade zálohovania dát z počítačov sú stále najčastejšou voľbou externé disky, v prípade mobilných zariadení (smartfón, tablet) sa väčšina používateľov spolieha na zálohy v cloudových službách ako iCloud alebo Google Drive. Tento spôsob zálohy je ale dátovo náročný, a to ako pri odosielaní, tak i pri dodatočnom sťahovaní multimediálnych súborov. Alternatívu pre majiteľov zariadení s iOS ponúka SanDisk v podobe iXpand Base.

Kingston HyperX Alloy Elite RGB - Recenzia

Od spoločnosti vyrábajúcej pamäťové moduly až po veľkého sponzora vlastných počítačových periférií pre celosvetovo známe eSport teamy – práve vďaka tomuto profilu a všetkému, čo sa v ňom spája, sa mnohým z nás vryla do povedomia spoločnosť Kingston. Na našom trhu nájdete aj jej vlajkovú loď – klávesnicu HyperX Elite RGB, ktorá už pri predstavení na veľtrhu CES 2018 vzbudila veľký záujem publika. A práve na ňu sme sa rozhodli pozrieť a podrobiť ju viacerým testom.

SanDisk Extreme PRO USB - Recenzia

SanDisk Extreme PRO USB - Recenzia

Každým rokom sa kapacita USB diskov zvyšuje a ich rýchlosť sa znásobuje. Spoločnosti sa tomuto trendu prispôsobujú a prinášajú nám stále novšie a novšie iterácie svojich riešení pre ukladanie dát. Ani spoločnosť SanDisk sa tomuto trendu nevyhla a uvádza ďalšiu vynovenú verziu svojho Extreme PRO USB disku, tentoraz podporujúceho USB 3.1 1.gen a kapacitu 128 GB alebo 256 GB.

WD My Passport SSD - Recenzia

WD My Passport SSD - Recenzia

Jedným z najväčších utrpení pre človeka, ktorý si zvykol na rýchlosti a možnosti SSD diskov, je nutnosť stále používať pomalé harddisky alebo USB kľúče. Od toho dobrého sa ale ťažko odvyká, a preto idú za honbou po výkonných zariadeniach niekedy peniaze bokom. Stále nižšia cena flashových pamätí a interných SSD diskov však pomaly ale isto prináša nižšie ceny aj pri externých verziách.

Speedlink Kudos Z-9 - Recenzia

Speedlink Kudos Z-9 - Recenzia

Prvý dojem z tejto myši bol pozitívny, pretože hneď na prvý pohľad vyniká farbou, respektíve svojou farebnou kombináciou. Výrobcovia hráčskeho príslušenstva vytvárajú také množstvo doplnkov v čiernej farbe a s podsvietením, že sa to už stalo štandardom a niekedy sa zamýšľame nad tým, či to nie je skôr na škodu. Myš Kudos Z-9 od spoločnosti Speedlink má výraznu červenú metalickú farbu, vďaka čomu ju určite neprehliadnete. Ako obstála v teste, sa dozviete v recenzii.

Seagate PlayStation Game Drive 2 TB - Recenzia

Majitelia konzol Sony PlayStation 4 čelia veľkému problému. Skvelých hier na túto platformu existuje naozaj požehnane. Toto hovorím, samozrejme, bez snahy urážať druhú polovicu konzolových hráčov a fanúšikov konzol od Microsoftu. Prebytok kvalitných titulov na PS4 je ale naozaj veľký a pokiaľ sa hráčom nechce držať doma fyzické disky a zakaždým nanovo inštalovať hry, môžu naraziť na problém s nedostatočnou kapacitou interného úložiska. Seagate ponúka riešenie, ktoré nesie meno PlayStation Game Drive.

The Awesome Adventures of Captain Spirit - Recenzia

Square Enix nám ešte pred pár týždňami na E3 predstavil hru The Awesome Adventures of Captain Spirit. Všetci so zatajeným dychom sledovali, aké nové dobrodružstvo nás čaká. To však ešte nikto netušil, že táto hra vyjde už v júni a navyše bude úplne zadarmo. The Awesome Adventures of Captain Spirit je akýmsi prequelom k prichádzajúcej hre Life is Strange 2 (LiS 2), ktorá vyjde už tento september. Zaujmú nás však dobrodružstvá kapitána Spirita natoľko, aby sme si spomínanú hru zakúpili?

MSI Nightblade MI3 - Recenzia

MSI Nightblade MI3 - Recenzia

Herný počítač? To predsa nie je žiaden problém, stačí pospájať pár výkonných komponentov, nahádzať ich bezhlavo do akejkoľvek vysvietenej skrinky, pridať pofidérny zdroj a hor sa do porážania nepriateľov, nie? Samozrejme, nie je to také jednoduché. Aj pri herných počítačoch treba určitú rovnováhu, výkonný hardvér treba správne napájať a uchladiť. Preto si môžete predstaviť, o koľko ťažšie je vytvoriť naozaj výkonný herný počítač, ktorý by sa bez väčších problémov vtesnal do škatule od topánok. V spoločnosti MSI sa očividne tejto výzvy nezľakli a s poslednou generáciou svojej platformy „Čepeľ noci” (samozrejme, anglické Nightblade znie lepšie, ale aj môj slovenský preklad má čosi do seba) sa rozhodla ponúknuť najnovšiu generáciu Intel Core procesorov v spojení s grafikou v podaní Nvidia a viacerými vychytávkami.

WD 2.5" My Passport Ultra 1TB - Recenzia

Trendom posledných rokov je predávať stále výkonnejšie, no pritom menšie, ľahšie a tenšie zariadenia. Hon za malými rozmermi je asi najbadateľnejší pri ultrabookoch a prémiových notebookoch, no práve pre predháňanie viacerých spoločností je stále ťažšie zohnať kompaktný a naozaj prenosný notebook s postačujúcou kapacitou interného úložiska. Treba uznať, že pokroky na poli SSD diskov a ich stále nižšia cena znamenajú, že existujú aj výnimky, no bežný zákazník je častokrát postavený pred otázku, či je ochotný si za výkonný a tenký notebook s veľkou kapacitou priplatiť vo veľa prípadoch nemalé peniaze. Odpoveď na prevažnú väčšinu problémov je pritom jednoduchá a je ňou externý harddisk.

Seagate Game Drive Hub pre Xbox - Recenzia

Zrejme každý z nás pociťuje na svojej konzole nedostatok priestoru. Konštantné vymazávanie staršieho obsahu, aby sa uvoľnilo miesto pre nový, je preto bežnou praxou. A výrobcovia konzol sa o vyriešenie tohto problému nijako nesnažia. Vyrábať 500 GB konzolu v čase, keď jedna jediná hra môže pokojne zožrať 80 GB, nie je vôbec dobrým riešením, takže ak patríte k hráčom, ktorí si kúpili za lacnejší peniaz konzolu s menším diskom a teraz si trieskajú hlavu o stenu, tak zbystrite pozornosť. Seagate totiž vynašiel liek na tento problém.

Tennis World Tour - Recenzia

Tennis World Tour - Recenzia

Množstvo športových nadšencov sa každoročne teší na nové vydania svojich obľúbených sérií v podaní NHL, FIFA, NBA či NFL. Priaznivci bieleho športu to ale majú o čosi ťažšie. Od poslednej poriadnej tenisovej simulácie ubehlo už sedem rokov a doby hier ako Virtua Tennis či Top Spin už sú, zdá sa, preč. Podarí sa novinke Tennis World Tour kvalitatívne nadviazať?

Logitech G513 CARBON - Recenzia

Logitech G513 CARBON - Recenzia

Spoločnosť Logitech patrí medzi najväčších hráčov na celosvetovom trhu s počítačovými perifériami. Každoročne vkladajú značný výskum do tvorby a vylepšovania nových aj starých modelov. K nám do redakcie dorazila klávesnica G513 Carbon so spínačmi GX Blue. Cenová hladina tejto klávesnica je takmer tá najvyššia, akú môže klávesnica na slovenskom trhu dosiahnuť. Vyšplhala sa na až na úroveň 180 eur. Poďme sa spoločne na elegána v podobe G513 pozrieť.

Onrush - Recenzia

Onrush - Recenzia

Pamätáte si na hry typu Flatout, Burnout Paradise a im podobné? Tieto arkádové „preteky“ boli vždy zárukou skvelej zábavy, no v posledných rokoch ich veľa nevídame a ich popularita u vývojárov poklesla. Teraz tu ale máme Onrush!

Trust Urban Fyber – Recenzia

Trust Urban Fyber – Recenzia

Potešili sme sa, že ideme testovať sklápacie slúchadlá, ktoré sú navrhnuté tak, aby boli dobre kompatibilné s viacerými zariadeniami. Po rozbalení nás zaujalo, že sa z nich dá ľahko odobrať kábel, takže ho môžete pri cestovaní dobre ochrániť. Ako dopadli v teste slúchadlá Urban Fyber od Trust?

Modecom Volcano MC-GMX4 Plus - Recenzia

Modecom Volcano MC-GMX4 Plus - Recenzia

Nie je ľahké nájsť myš, ktorá spĺňa požiadavky z hľadiska výkonu, odozvy, nastaviteľnosti a ešte je aj relatívne pekná. Ak takú nájdete, máte naozaj šťastie. Existuje ale taká myš, ktorá spĺňa všetky požiadavky a navyše vás finančne nezruinuje alebo sú všetky lacnejšie veci skrátka nekvalitné? Ak chcete vedieť, prečo sa v recenzii myši vôbec zamýšľame nad týmito filozofickými otázkami, nech sa páči, čítajte ďalej.

Vampyr - Recenzia

Vampyr - Recenzia

Veľmi ma mrzí, keď vidím veľmi veľký herný potenciál, ktorému chýba len trochu k tomu, aby sa hra stala skvelou. Hlavne v segmente, kde sú kvalitné, ale zjavne nie vysoko rozpočtové tituly. V každom prípade, presne to isté sa týka novej hry od tvorcov Remember Me s názvom Vampyr.