- Režisér Overwatch 2 Aaron Keller v rozhovore pre GamesRadar priznal, že tlak zo strany Marvel Rivals je veľký
- Aj ten je dôvodom na veľké zmeny, ktoré do hry dorazia v tomto roku
Blizzard minulý týždeň predstavil masívne zmeny, ktoré sa dostanú do Overwatch 2 v tomto roku. A aj keď pochybujeme, že ide o reakciu na masívny úspech Marvel Rivals, pretože takéto zmeny sa nedajú pripraviť za tak krátku dobu, tak šéf vývoja hry Aaron Keller priznal, že úspech konkurenčnej hry vytvoril na Blizzard tlak.
„Na tím Overwatch je vyvíjaný tlak a veľa z neho je interného charakteru,“ vysvetlil Keller v rozhovore pre GamesRadar. „Je to [otázka], ako vytvoriť najlepšiu možnú hru, akú môžeme? A cítime to už nejaký čas.“
„Viete, mnohé z vecí, ktoré oznamujeme pre 15. a 16. sezónu, ako napríklad Perky a Stadium, sú veci, ktoré sa pre Overwatch vyvíjali už dlhší čas. A myslím si, že nás k tomu vedie to, že keď sa pozrieme na našu hru, máme pocit, že jej buď niečo chýba, alebo sa nevyvinula tak, ako by mala.“
„Pozerám sa na to, čo sa deje v hre Overwatch, a mnohokrát, keď v hre odohráte dostatok hodín, máte niekedy pocit, akoby ste sa len prechádzali. Chceme, aby sme do hry dokázali vniesť trochu sviežosti, ale nie len kvôli rozmanitosti. Chceme zvýšiť hĺbku hry.“
Konkurencia z ktorej budú ťažiť hráči
„Zjavne sa nachádzame v novom konkurenčnom prostredí, v ktorom sme podľa mňa pre Overwatch ešte nikdy neboli, a to v takom rozsahu, že existuje ďalšia hra, ktorá je tak podobná tej, ktorú sme vytvorili. V skutočnosti je na tom niečo vzrušujúce, a to z niekoľkých dôvodov. Jedným z nich je, že je naozaj skvelé vidieť hru, ktorá sa tak trochu uberá iným smerom s niektorými vecami, na ktoré ste sa tak trochu pozerali už predtým.“
„Ale tiež si myslíme, že je to pre náš tím tlak – už to nie je o hre na istotu. A naozaj si myslím, že sezóny 15 a 16 sú o tom, že nehráme na istotu. Ale naozaj je to nútiaca funkcia na to, aby sme hru zlepšili – a pre tím super vášnivých vývojárov je to ako hudba pre ich uši.“